
۸ سال به بالا
در رامون، ستارههای یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجهها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان همراستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی میشود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید
انداختن پنج تاس همزمان تا سه مرتبه برای کسب بیشترین امتیاز
بررس متن: حامد داوری
سنجهها
این بخش، مجموعه ای از سنجههای مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی میشوند، تعداد بولتها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه میتوانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجهها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
چگونگی انجام بازی در نگاه اول کمی گیج کننده به نظر میآید اما با انجام بخش آموزشی که در ابتدای بازی قرار داده شده است پیچیدگی و ابهام آن از بین خواهد رفت.
بازی تا حد زیادی مبنتی بر شانس است اما استفاده از تاسها برای رسیدن به کسب امتیاز بالاتر نیازمند دقت است و همچنین میتواند به تقویت مهارت تفکر استراتژیک بازیکن کمک میکند.
آنچه والدین باید بدانند
در بخش آگاهی والدین درباره کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشتهایم. همچنین به نکاتی اشاره میکنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.
تاس و تخت یا یاتزی یک بازی فکری دو نفرهی آنلاین است. بازیکن در نوبت خود باید پنج تاس را همزمان بیندازد و این کار را میتواند تا سه مرتبه به صورت رایگان انجام دهد. او میتواند در هر دور از بازی تاسهای دلخواه خود را نگه داشته و سایر تاسها را مجدداً بیندازد. اعداد روی این پنج تاس مشخص کنندهی روند بازی خواهد بود. به عنوان مثال اگر اعداد روی پنج تاس به صورت یک، دو، سه، چهار و چهار است بازیکن میتواند دو تاس عدد چهار را نگه داشته و سایر تاسها را دو مرتبه بیندازد و در نهایت اگر سه تاس از اعداد چهار داشته باشد، دوازده امتیاز کسب میکند. در پایان بازی امتیازات بازیکنان جمع بسته میشود که دارندهی امتیاز بالاتر برندهی بازی خواهد بود. بازیکن با پیروزی در هر دور از بازی ستاره، سکه، تاس یا صندوق به دست میآورد که میتواند با استفاده از آنها آواتار خود تغییر دهد یا در رویدادهای هفتگی و با حریف آنلاین خود شرکت کند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی برنامه را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخهی 08.01.04 Android و در تاریخ 99/03/13 نوشته شده است.
کیفیت
طراحی بازی به سبک دوران کهن انجام شده و داستانی که در ابتدای بازی نیز بازگو می شود مربوط به اختلاف دو باجناق در سالهای گذشته است. صداگذاریهای بازی هماهنگ با حرکاتی است که بازیکن انجام میدهد. به طور مثال با انداختن تاس صدای مربوط به آن شنیده خواهد شد.
مصرف گرایی
مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی مصرفگرایانه را تشویق کند.
بازی دارای خرید درون برنامهای است.
حریم خصوصی
تمامی اقدامات و استراتژیهایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفادهی افراد نادرست انجام داده میشوند و همچنین نوع دسترسیهایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار میگیرد.
بازی به صورت آنلاین اجرا میشود.
مشخصات برنامه
نسخه تست شده روی اندروید ۰۸.۰۱.۰۴