تیم تانک

thumbnail
۱۲ سال به بالا
۹ تا ۱۲ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید
کنترل تانک و انجام ماموریت‎های درخواست شده برای نابودی تانک‎های بیشتر
    بررس متن: حامد داوری

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در فصل اول بازی بخشی به نام آموزش قرار داده‌شده که تمامی امکانات و آیکون‌ها و گزینه‌های موردنیاز نوجوان را به زبان فارسی و به‌طور کامل آموزش می‌دهد و برای اطمینان از یادگیری، از بازیکن ماموریت‎هایی را درخواست می‎کند.
    وسایل جنگی همچون تانک، هواپیمای جنگنده، مین و موارد مشابه در جای‎حای بازی مشاهده می‎شود. محتوای اصلی برنامه بر روی نابودی و جنگ قرار دارد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.
    این بازی به صورت خلاصه نبرد بین تانک‎ها را به تصویر می‎کشد. بازی از 5 فصل تشکیل‌شده است و هر فصل دارای چند مرحله است و قبل از شروع بازی مأموریت بازیکن به او اعلام می‌شود و بازیکن باید مأموریت خود را انجام دهد تا در نبرد پیروز شود. آیکون‌های مختلفی در پایین صفحه بازی وجود دارد که هرکدام از آنها کار به خصوصی را انجام می‌دهند مانند جابه‌جایی تانک‌ها، استفاده از رگبار، زره حفاظتی، تعمیر تانک، تنظیم سرعت تانک، مین‌گذاری، پرتاب راکت و حمله هوایی. آیکون‌های ذکرشده به تعداد محدودی در اختیار قرار دارند و بازیکن می‌تواند در صورت اتمام با پول‌های داخل بازی مقدار بیشتری خریداری کند. حرکت دادن تانک با زدن ضربه بر روی مکان مورد نظر صورت می‎گیرد و شلیک و تیراندازی‌ها به‌صورت خودکار و با نزدیک شدن به هدف انجام می‌شود. نقشه‌ای در پایین صفحه قرار دارد که نوجوان می‌تواند مکان تانک‌های خود و نیروهای حریف را شناسایی کند. در بعضی از نبردهای بازی زمان مهم است و نوجوان به‌طور مثال باید بتواند به مدت 200 ثانیه در برابر حریف مقاومت کرده و از بعضی منابع محافظت کند. با پیروزی در نبردها نوجوان سکه دریافت می‌کند و می‌تواند به‌وسیله‌ی آن تجهیزات موردنیاز خود را خریداری کند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 98/05/16 نوشته‌شده و برمبنای نسخه Android 1.0.4 است.

    کیفیت

    تصاویر بازی گرافیک نسبتاً معمولی دارند و وضوح زیادی ندارند. موسیقی بازی نسبت به سبک آن هیجان کم‌تری دارد اما صداگذاری‌ها هماهنگ با حرکات است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.
    در این بازی خرید درون برنامه‌ای برای دریافت پول‌های داخل بازی وجود دارد.

    مشخصات برنامه

    نسخه تست شده روی اندروید ۱.۰.۴