سوپر شوت 2

thumbnail
۹ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

مبارزه‎ی گروه آبی و قرمز برای کسب بالاترین امتیاز

    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    شرح ابتدایی بازی توضیح می‎دهد که برای شروع ابتدا باید نقطه شوت مناسب انتخاب شود و بعد از آن به تعداد توپ‎های سمت چپ صفحه امکان پرتاب محکم توپ بر سر بازیکنان وجود دارد. در حالتی که رقابت دوبه‌دو به وجود می‎آید، الزام سرعت عمل بالا برای ضربه بیشتر بر صفحه وجود دارد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    در بازی سوپر شوت 2 رقابت آبی‎ها و قرمزها در قالب ضربه زدن به توپ برای کسب بیش‎ترین امتیاز صورت می‎گیرد. با انتخاب گروه آبی یا قرمز در ابتدای بازی امکان ثبت امتیاز در رده‎بندی به نفع گروه محبوب به وجود می‎آید. ساختار بازی شبه کارتی بوده، بازیکن با پرداخت سکه قابلیت و افراد را به‌روز می‎کند و از آن‎ها در طول بازی استفاده می‎کند و شانس خود را برای بردن افزایش می‎دهد. بازی از هیچ قانون واقعی در فوتبال تبعیت نمی‎کند و تنها کار بازیکن ضربه زدن در زمان مناسب بر روی صفحه است. هر دور از بازی در زمان کوتاهی انجام می‎شود و نهایتاً در کمتر از پنج دقیقه یک دور بازی تمام می‎شود. علت جاذبه شدید این بازی برای حس رقابتی بین قرمزها و آبی‎ها بوده و حس تأثیرگذاری درنتیجه نهایی برای طرفداران گروه‎ها بسیار ارزشمند است. در داخل بازی برای سرعت گرفتن باید توپ را بر سر بازیکنان کوبید و گاهی در حین دویدن بازیکنان نقش بر زمین می‎شوند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.00.09 و بازی تا سطح 7 در تاریخ 96/09/22 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    کیفیت تصویر بازی پایین است و رنگ‎های بازی هیچ هیجانی را به بازیکن منتقل نمی‎کنند. صدای تماشاگران در طول مسابقه به گوش می‎رسد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در بخش بانک الماس‎ها در بسته‎های 59.000 ریال تا 999.000 ریال وجود دارد. طرفداری از گروه قرمز و آبی علت وابستگی شدید کودکان به این بازی است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۱.۰۰.۰۹
    واحد پول رایگان
    ناشر آرنا
    ارز رایگان