سپر محافظ

thumbnail
۹ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

نجات حیوان داخل حباب با تغییر دادن جهت حرکت موانع ثابت و متحرک

سال: 1397
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    شرح کوتاه روش انجام بازی به همراه تصویر در منو اصلی بازی قرار دارد که تا حدودی به درک بازی کمک می‎کند. بخش اصلی یادگیری روش انجام با تکرار بازی صورت می‎گیرد زیرا که نوع حرکت موانع متفاوت بوده و هر یک سرعت متفاوتی دارند و ارائه عکس‎العمل مناسب نیاز به شناسایی دقیق این حرکات دارد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    سپر محافظ نمونه فارسی بازی Rise Up بوده که هدف اصلی آن نجات حباب از برخورد با موانع است. داخل حباب تصویر یک حیوان قرار می‎گیرد که بر اساس جواهرات به دست آمده در جریان بازی قابل‌تغییر است. کودکان و نوجوانان برای برد و رسیدن به جواهرات بیشتر باید در زمان محدود ارائه‌شده واکنش مناسبی به موانع سر راه حباب نشان دهند و سپر را در جهت درست و با شتاب مناسب حرکت دهند. با برخورد اشیا به حباب بازی متوقف می‎شود و تنها در مواقع خاص با مشاهده ویدیوی تبلیغاتی امکان ادامه بازی میسر می‎شود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.0 Android در تاریخ 97/06/05 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    گرافیک دو بعدی بازی دارای ظاهری نسبتاً ساده بوده تا از برهم خوردن تمرکز بازیکن جلوگیری کند. تغییرات رنگ بازی مربوط به افزایش مراحل است تا پیشرفت بازیکن را مشخص نماید. تفاوت سرعت موانع و فاصله کوتاه میان تغییرات مانع ایجاد پاسخ مناسب شده که در کنار فاصله زیاد بین جواهرات بنفش‎رنگ جریان کسب شخصیت‎های جدید را به شدت کند می‏کند. موسیقی متن تکراری و یکنواخت بوده که در جریان اصلی بازی هیچ تأثیر مثبت یا منفی ندارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    تبلیغات ویدیویی برای ادامه بازی بعد از باخت در صورت برقراری اتصال به اینترنت وجود دارد.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    انجام بازی نیازی به اتصال به اینترنت ندارد، اما برای استفاده از تبلیغات برای ادامه بازی باید دستگاه به اینترنت متصل باشد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۱
    سال انتشار ۱۳۹۷