مدرسه شصتی‎ها

thumbnail
۱۱ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

شلوغ کردن کلاس و پاسخ به سؤالات معلم

    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    برای شلوغ کردن کلاس بازیکن انگشت خود را بر روی صفحه قرار می‎دهد و هیچ حرکت دیگری برای انجام بازی وجود ندارد. هر فردی به‌راحتی می‎تواند بدون آموزش و داشتن مهارتی خاص این بازی را انجام دهد.
    این بازی به نیت آموزش ساخته نشده است، اما بر حسب پرسش و پاسخ معلم، بعد از لو رفتن دانش‎آموزان مطالبی آموزش داده می‎شود؛ مانند حاصل ضرب دو عدد یا مفهوم تانژانت.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی از خانواده بازی‎هایی همچون سنتوری، جعفر خسته است. این بازی باهدف آموزش ساخته نشده و جنبه تفریح دارد، اما به علت ماهیت سؤال و جوابی آن در این بین می‎توان نکاتی را در مورد هر درس آموخت. در این برنامه با شلوغ بازی بیشتر پشت‎ معلم، بدون دیده شدن امتیاز کسب می‎شود و اگر معلم متوجه شود سؤال می‎پرسد و در صورت پاسخ اشتباه بازیکن باید تنبیه شود. تنبیه با ضربات خط‎کش صورت می‎گیرد و تا جای ممکن باید از برخورد آن جلوگیری کرد. مهم‎ترین ویژگی این بازی وجود خاطراتی از محیط مدرسه برای متولدین دهه‎ی شصت است. در بازی چندین کلاس وجود دارد که البته تنها یک کلاس در ابتدا باز است و مابقی کلاس‎ها با خرید درون برنامه یا کسب ستاره کافی باز می‎شوند. سؤالات مطرح‌شده در کلاس‎ها تنها علت محدوده‎ی سنی این بازی است که بازی را برای کودکان دبستانی دشوار می‎کند. این بررسی بر مبنای نسخه 1.15.1 Android در تاریخ 96/08/13 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    گرافیک بازی با حالت کارتونی ساخته‌شده است و صحبت‎های معلم‎ها در حین بازی یادآور خاطرات مدرسه برای بزرگسالان است که شاید برای کودکان هم جذاب باشد. در این بازی دقت بسیاری به جزئیات کلاس‎ها شده است که هر کلاس با دیگری در چه مواردی متفاوت باشد و معلم هر درس چه قیافه‎ای داشته باشد. جزئیات تصاویر تنوع بالا و کیفیت پایینی دارند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    این بازی دارای تبلیغات ویدیویی برای کسب سکه، تبلیغات بنری در پایین صفحه و تبلیغات تصویری در بین بازی است. برای باز کردن کلاس‎های دیگر می‎توان 10.000 یا 20.000 سکه پرداخت کرد یا با خرید درون برنامه 999 تومان یا 1.999 تومان پرداخت کرد تا کلاس باز شود. البته گزینه خرید تمامی مراحل با قیمت پایین‎تر نیز وجود دارد.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    از دیگر راه‎ها برای کسب سکه بیشتر، ارتباط با تلگرام و اینستاگرام این مجموعه است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۱.۱۵.۱
    واحد پول رایگان
    ناشر گلیم گیمز ۲
    ارز رایگان