مربی برتر (بازی آنلاین)

thumbnail
۹ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

تجربه‎ی حس مربی‎گری و مدیریت گروه فوتبال موردعلاقه برای صعود در جدول

سال: 1396
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    گزینه‎های متعدد در کنار پیچیدگی‎های مربوط به بخش‎های کنترلی درک و تسلط بر بازی را با دشواری همراه می‎کند. البته شرح تفصیلی راهنما در ابتدا به کاهش این پیچیدگی کمک‌کننده است، اما کودکان نیاز به زمان برای گشت‎وگذار در بخش‎ها دارند تا به‌صورت کامل بر همه جنبه‎های بازی کنترل داشته باشند.
    کودکان و نوجوانان در این بازی با تاکتیک‎ها، اصطلاحات و چیدمان گروه‎های فوتبال آشنا می‎شوند و با امتحانشان در زمین مسابقه فرصت بردن را به دست می‎آورند. همچنین در این بازی کودکان و نوجوانان مهارت‎های فردی مانند برنامه‎ریزی و زمان‎بندی را تمرین می‎کنند تا در زمان مناسب تمرین‎های مطابق با شرایط بازیکنان را در اختیارشان قرار دهند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازی ورزشی با رویکردی متفاوت بر روی ورزش فوتبال که به کودکان و نوجوانان فرصت مربی‎گری را می‎دهد. هدف از OSM ایجاد تجربه‎ای متفاوت برای علاقه‎مندان به ورزش فوتبال و لیگ‎های سرشناس دنیا است. کودکان و نوجوانان با انتخاب گروه و بازیکنان موردعلاقه خود حالت ایده‎آل و موردپسند خود را شبیه‎سازی می‎کنند و با شرکت در مسابقات شانس بالا رفتن در رده‎بندی را ایجاد می‎کنند. برد بازیکنان در افزایش مهارت و تاکتیک‎های بازیکنان، جاسوسی رقبا و موارد دیگر قرار دارد تا درنهایت موجب رضایت هیئت‌مدیره باشگاه نیز شود. بازیکنان علاوه بر این باید به مسائل مالی و درآمد باشگاه نیز توجه کنند و در صورت مصدوم یا محکوم شدن بازیکنان به مشکلاتشان رسیدگی کنند. چالش‎های مربی در این برنامه به‌مرور افزایش می‎یابد که به طبع توجه بیشتری از کودکان و نوجوانان را نیز خواستار است، اما نکته مثبت آن در فاصله‎ی بین مبارزات و تدریجی بودن پیشرفت و ارتقا است. مسابقات هر 24 ساعت یک‌بار صورت می‎گیرد و برای رسیدن به نقطه مناسب ازنظر تمرین بازیکنان چندین ساعت زمان نیاز است که به‌صورت خودکار انجام می‎شود تا نیاز به حضور کودکان و نوجوانان نباشد. درنتیجه بازیکنان می‎توانند با تقسیم کردن وظایف به بخش‎های بازی خارج شدن از بازی بعد از چند ساعت نتیجه مطلوب خود را دریافت کنند. پیچیدگی‎های ظاهری در تنوع بالای گزینه‎ها مانع از تمرکز بازیکن می‎شود و حتی برای کودکان کم‎سن ممکن است طاقت‎فرسا به نظر آید. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 3.4.08 Android در تاریخ 97/06/21 بعد از شرکت در دو مسابقه نوشته‌شده است.

    کیفیت

    شخصیت‎های بامزه و طنزگونه‎ی بازی با ظاهر یکسان و پوشش متفاوت نقش‎های مختلف هیئت‌مدیره، مربی، گزارشگر، دکتر، جاسوس و … را دارند. باوجود طراحی گرافیکی بسیار خوب و رنگ‎های روشن استفاده‌شده در تصویرسازی‎ها به علت نبودن هیچ نوع موسیقی یا صدا در متن بازی حس خلأ بزرگی در حین استفاده از برنامه حس می‎شود.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    اسپانسرهایی که برای زمین مسابقه ارائه می‎شوند اغلب از برند‎های معروف بین‎المللی‎اند.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    اتصال دائمی اینترنت برای استفاده از بازی الزامی است. لینک ارتباط با Facebook، Twitter و Instagram در اتاق مطبوعات قرار دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۳.۴.۰۸
    واحد پول رایگان
    ناشر MedrickFZE
    سال انتشار ۱۳۹۶
    ارز رایگان