
۱۵ سال به بالا
در رامون، ستارههای یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجهها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان همراستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی میشود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید
مبارزه با دشمنان با هدف ایجاد دنیایی بهتر
سال: 97
بررس متن: حامد داوری
سنجهها
این بخش، مجموعه ای از سنجههای مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی میشوند، تعداد بولتها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه میتوانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجهها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
قبل از شروع داستان بازی گفته میشود و چگونگی انجام آن آموزش داده میشود اما مدت زمان کمی بعد از آموزش دکمهی کنترل شخصیت محو میشود که تا حدی انجام بازی را دشوار کرده است. منوی بازی فقط شامل چند گزینهی اصلی است و پیچیدگی ندارد.
فضای تاریک و مهآلود و استفاده از رنگهایی مثل نیزههای آتشین و قرمز رنگ بر پسزمینهی سیاه بازی، نمایش وسایلی خطرناک مثل شمشیر و نیزه و همچنین نمایش مرگهای وحشتناک مواردی هستند که تا حدود زیادی ترس و خشونت را به بازی افزودهاند.
آنچه والدین باید بدانند
در بخش آگاهی والدین درباره کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشتهایم. همچنین به نکاتی اشاره میکنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.
این بازی به سبک داستانی است. در ابتدای بازی شخصیت بازی مورد شکنجه قرار میگیرد اما با پیشروی در داستان مشخص میشود که او باید با مبارزه و از بین بردن دشمنان ناجی سرزمین خود باشد. در همان ابتدا چشمهای شخصیت به وسیلهی یک نیزهی داغ از بین میرود و پس از آن بازیکن است که باید او را در مسیر مهآلود، تاریک و ترسناک بازی هدایت کند. در این مسیر همه چیز حتی درختان، بوتهها و گیاهان نیز بر علیه شخصیت هستند و بازیکن باید با مبارزه با آنها میوه، الماس و سایر موارد موردنیاز را جمعآوری کرده و در کولهی خود نگه دارد تا در صورت لزوم از آنها استفاده کند. افرادی در مسیر بازی هستند که قصد کمک دارند اما آنها نیز به گونهای وحشتناک توسط دشمنان کشته میشوند. دکمههای کنترلکنندهی شخصیت مثل حرکت به جلو و عقب، شمشیر زدن و پرش قبل از شروع به بازیکن نشان داده میشوند اما بعد از شروع از صفحهی بازی محو میشوند که باعث ایجاد چالش بیشتر در بازی خواهد شد. کنار هم قرار گرفتن تصاویری مثل شمشیر، نیزه و مترسک در فضایی اضطرابآور خشونت و ترس بازی را در حد قابل توجهی برجسته کرده است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخهی Android 1.079 و در تاریخ 99/03/20 نوشته شده است.
کیفیت
طراحی بازی دوبعدی بوده و بهکارگیری همزمان دو رنگ مشکی و قرمز حس خشونت و خونریزی را به بازی منتقل کرده است. موسیقی بازی غمانگیز است و صداگذاریهایی شبیه صدای قار قار کلاغ جو بازی را ترسناک کرده است.
مصرف گرایی
مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی مصرفگرایانه را تشویق کند.
این بازی خرید درون برنامهای دارد.
مشخصات برنامه
نسخه تست شده روی اندروید ۱.۰۷۹
سال انتشار ۹۷