1LINE – One Line with One Touch

thumbnail
۱۰ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

رسم اشکال هندسی با اتصال نقطه‎ها به یکدیگر

سال: 2019
    بررس برنامه: حامد داوری

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    آموزشی در بازی وجود ندارد اما روش انجام آن پیچیدگی به خصوصی ندارد و بازیکن با چندین بار تمرین به طور کامل آن را خواهد آموخت. اشکال هندسی به مرور دشوارتر و تعداد نقطه‎های آن‎ها بیشتر می‎شوند. بازیکن برای حل برخی از آن‎ها با چالش زیادی مواجه خواهد شد.
    بازیکن از هر نقطه فقط می‎تواند یک بار عبور کند. او باید به شکل‎ هندسی هر مرحله و مکان‎ قرارگیری نقطه‎ها توجه کند و مسیر مناسبی در ذهن خود ترسیم کند تا در نهایت به روش صحیحی برای به پایان بردن هر مرحله برسد. حل کردن پازل‎های بازی به تقویت مهارت تفکر انتزاعی و حل مسئله‎ی بازیکن کمک خواهد کرد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازیکن در این بازی پازل‎هایی از شکل‎های هندسی را حل می‎کند. در هر مرحله اشکال مختلفی مثل ستاره یا مربع وجود دارد که اضلاع آن‎ها با نقاط به یکدیگر متصل شده‎اند. بازیکن باید با انگشت خود خطی رسم کند تا از تمامی نقاط عبور کند. بازی فقط یک قانون دارد که بازیکن باید تنها با رسم یک خط تمامی نقاط را به هم متصل کند. در مراحل ابتدایی اشکال ساده هستند اما به مرور و با پیچیده شدن شکل‎ها حل پازل‎ها چالش‎برانگیز خواهند شد. بازیکن حرکات نامحدودی در اختیار دارد و می‎تواند در صورت اشتباه بودن خط رسم‎شده با لمس علامت فلش پایین صفحه یک حرکت به عقب برگردد و آن را اصلاح کند. در صورت نیاز امکان استفاده از گزینه‎های کمکی نیز وجود دارد. تلاش برای پیدا کردن مسیر درست و چینش مسیرهای فرضی در ذهن مهارت تفکر انتزاعی و حل مسئله‎ی بازیکن را درگیر خواهد کرد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی Android 2.2.18 و در تاریخ 99/07/19 نوشته شده است.

    کیفیت

    پس‎زمینه‎ی بازی تصویری ساده است اما شکل هندسی در هر مرحله متفاوت می‎شود. اشکال تنوع زیادی دارند و برخی از آن‎ها به صورت سه‎بعدی طراحی شده‎اند. رنگ‎های متفاوتی نیز در تصویرسازی اشکال استفاده شده است که جلوه‎ی بصری به بازی بخشیده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    بازی خرید درون برنامه‎ای دارد و تبلیغاتی در آن نمایش داده می‎شود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۲.۲.۱۸
    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۴ و بالاتر
    واحد پول رایگان
    ناشر X-Flow
    سال انتشار ۲۰۱۹