Agar.io

thumbnail
۱۲ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

مسابقه‎ای برای حرکت به سمت دایره‎های کوچک‎تر و زنده ماندن از دست دایره‎های بزرگ‎تر

سال: 2016
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در حالی که درک محتوای بازی به هیچ آموزشی نیاز ندارد، اما مهارت پیدا کردن و بردن در این بازی نیاز به شانس و انتخاب مسیر حرکتی مناسب در موقعیت‎های خطرناک نیاز دارد. حرکت بازی با ضربه زدن بر روی جهت موردنظر یا کشیدن انگشت برای هدایت دایره‎ی شخصی صورت می‎گیرد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی آنلاین در اصل رقابتی خاموش میان بازیکنان در سراسر دنیا برای کسب امتیاز بالا‎تر از راه فرار و گرفتن دایره‎های بیشتر است. بازی در دو حالت زمانی و کلاسیک ارائه‌شده است و در هر دوی این بازی‎ها قوانین ساده‎ای اجرای می‎شوند. هر دایره‎ی متحرک نماینده‎ی یک بازیکن است و با حرکت دادن دایره‎ها بر روی صفحه و جذب دایره‎های کوچک‎تر، دایره‎ی بازیکن به‌مرور بزرگ می‎شود. جنبه‎های مختلفی مانند معجون‎ها، رشته‎های DNA و تِم برای دایره‎ها وجود دارد که با رکورد زدن یا خرید درون برنامه به دست می‎آیند. پیچیدگی بازی ناشی از عکس‎العمل سریع نشان دادن به تغییرات محیطی است و جز هماهنگی دست و چشم مهارت دیگری استفاده نمی‎شود. برای استفاده از بسیاری از بخش‎های بازی مانند رقابت با دوستان یا گرفتن جوایز رایگان نیاز به عضو شدن در بازی از طریق Facebook است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 2.0.5 iOS در تاریخ 97/11/09 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    گرافیک بازی دو بعدی و رنگ‎های متنوعی در ظاهر دایره‎ها به‌کاررفته است و هیچ موسیقی متنی برای بازی در نظر نگرفته شده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای خرید DNA یا سکه، بسته‎هایی از 1.99 دلار تا 99.99 دلار وجود دارد. همچنین تبلیغات ویدیوی برای به دست آوردن سکه رایگان ارائه می‎شود و تبلیغات تصویری بی‌وقفه در بین بازی‎ها نشان داده می‎شوند. تبلیغ بازی‎های دیگر در گوشه‎های بازی نشان داده می‎شود.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    لینک ارتباطی با Facebook برای عضویت ارائه می‎شود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۲.۰.۵
    واحد پول رایگان
    ناشر Miniclip SA
    سال انتشار ۲۰۱۶
    ارز رایگان