All-Star Troopers

thumbnail
۱۰ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

ارتقای سفینه‎ی شخصی با استفاده از غنائم به‌ دست‌ آمده از نبردها

سال: 2018
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    چیدمان درست نیروها در زمین شخصی به بازیکن کمک می‎کند تا شانس بالاتری در مقاومت علیه دشمنانش داشته باشد. در این راه کودکان و نوجوانان بر روی تفکر استراتژیک خود تمرکز می‎کنند و با استفاده از الگوهای مشاهده‌شده در نبردهای قبلی خود می‎توانند پایگاهی ایمن بسازند.
    پراکندگی بخش‎های بازی تسلط بر روی تمام محتوا را زمان‎بر می‎کند، اما با آموزش‎های کوتاه اولیه به‌راحتی می‎توان از کاربرد هر بخش آگاهی به دست آورد. دشواری یا سادگی هر نبرد به میزان قدرت شخصیت‎های بازیکن و طرف مقابل بستگی دارد ولی به‌طور کلی با افزایش سطح بازیکن نبردها نیز به‌مراتب دشوارتر می‎شوند.
    برای رسیدن به تجهیزات بالاتر باید دائماً در نبردهای مختلف شرکت کرد و شخصیت‌های حریف را نابود ساخت. اگرچه ظاهر بازی کارتونی و دور از واقعیت است، اما هیجان بالای بازی و افزایش قدرت ناگهانی شخصیت‎های اصلی می‎تواند به‌نوعی در شکل‎گیری اضطراب کودکان و نوجوانان مؤثر باشد. ابزارهای دفاعی شامل پرتاب بمب، کار گذاشتن مین، تیراندازی، استفاده از شمشیر و مواردی از این قبیل است.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    جنگ و نبرد با موجودات تخیلی و فانتزی با ظاهر حیوانی چالش اصلی این بازی است. هدف اولیه بازیکن در این بازی بزرگ‎تر کردن سفینه و مقاوم ساختن پایگاه اصلی است که تنها با کمک و استفاده از غنائم به‌دست‌آمده از نبردها ممکن می‎شود. نبردها در سه دسته به بازیکن ارائه می‎شوند و هرکدام به‌صورت جداگانه غنائم مخصوصی دارند. این غنائم از سکه و مهره برای ساخت‌وساز گرفته تا کارت‎های شخصیت‎ها و جعبه‎های جایزه متفاوت‎اند. بازیکنان بر اساس سطح نیروی شخصیت‎های کارتی خود وارد نبرد می‎شوند و در همین بین، مقر فرماندهی و سفینه‎ی خود را ارتقا می‎دهند. روند کند بازی ناشی از زمان‎بر بودن ارتقای سفینه و کمیاب بودن کارت‎های شخصیت‎ها است. ارزش‌افزوده‌ی بازی را می‎توان در سرگرم‎کنندگی و گرافیک بالای آن مشاهده کرد. رتبه‎بندی جهانی هر چند روز یک بار برای ایجاد انگیزه در بازیکنان انجام می‎شود تا در طول هفته برای بالا بردن رتبه خود تلاش کنند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 1.7.17 iOS در تاریخ 97/03/26 بعد از اتمام سطح 6 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    شخصیت‎های بازی بیشتر از حیوانات الگوبرداری شده‎اند، مانند خوک‎های کارگر، گرگ‎هایی که قابلیت تولید مانع دفاعی دارند یا ببرهای تیرانداز. موسیقی متن با حالت کش‎دار خود حس رازآلودی را به بازیکن القا می‎کند که البته با ورود به صحنه‎ی نبرد این موسیقی به حالت خشن‎تری تغییر شکل پیدا می‎کند. گرافیک تصاویر از کیفیت بالایی برخوردارند و تنوع رنگی بالایی در طراحی تصاویر و بخش‎های بازی به‌کاررفته شده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    بسته‎های خرید درون برنامه برای افزایش الماس داخل بازی ارائه می‎شود. تبلیغات ویدیویی برای رسیدن به صندوق‎های جایزه ارائه می‎شود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۷.۱۷
    سال انتشار ۲۰۱۸