Autism nonverbal therapy game

thumbnail
۱۱ سال به بالا
۷ تا ۱۱ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

ترکیب اشکال هندسی ساده برای ساخت اشکال جدید و پیچیده‌تر

سال: 2012
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    توضیحاتی در مورد نحوه‎ی بازی در متنی کوتاهی در اختیار والدین کودک قرار می‎گیرد تا با کمک آنها کودک بتواند بازی را انجام دهد.
    بازی با ایجاد بستر مناسب سببی برای افزایش خلاقیت و شناخت بصری در کودک می‌شود. کودکان در طی بازی با اشکال دایره، مربع، ستاره و شکل‎های ساده‎ی دیگر آشنا می‎شود و در مورد رنگ‌های می‎آموزد. والدین می‌توانند با معرفی نام اشکال و رنگ‎ها به فرزندان خود کمک کنند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی شامل چندین مرحله است که در هرکدام تعداد متفاوتی از اشکال در دو طرف صفحه بازی قرار می‌گیرد و کودک می‌تواند با توجه به سلیقه خود و با گرفتن و کشیدن هرکدام از اشکال به مرکز صفحه، آنها را ترکیب کند و شکل جدید خلق کند. محدودیت زمانی برای مراحل در نظر نگرفته شده است و با استفاده از هر شکل، شکلی مشابه و جدید جایگزین آن می‌شود که خود دامنه کار با بازی را بالا می‌برد. این بازی به کودکان مبتلا به اوتیسم کمک می‎کند تا در تشخصی شکل و رنگ مهارت بالاتری به دست آورند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی آن را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 4.0.1 iOS در تاریخ 98/09/15 نوشته‎شده است.

    کیفیت

    رنگ‌های استفاده‌شده در بازی متنوع و نسبتاً تند طراحی شده‎اند که توجه کودکان را به شدت به خود جلب می‎کند. شکل‌ها در عین سادگی برای ساختن اشکال جدید کاربردی‎اند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در بازی بخشی برای معرفی دیگر محصولات ناشر بازی قرار دارد. دو مرحله از بازی رایگان و برای در اختیار داشتن تمامی مجموعه پرداخت مبلغ 6.99$ پول لازم است.

    نیازهای ویژه

    این بازی برای کودکان مبتلا به اوتیسم تهیه‌شده است.

    دنیای واقعی

    والدین می‌توانند با کشیدن اشکال متفاوت بر روی صفحه کاغذ و تشویق کودک به ساخت اشکال جدید جریان بازی را برای کودکان بازسازی نمایند.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    برای ذخیره اشکال ساخته‌شده، دسترسی به آلبوم تصاویر نیاز است. ناشر بازی صفحه‌ای در فیس‌بوک دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۴.۰۱
    واحد پول رایگان
    ناشر MyFirstApp Ltd
    سال انتشار ۲۰۱۲
    ارز رایگان