Breakneck

thumbnail
۷ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید
عبور از موانع با فضاپیما برای ثبت رکورد
سال: 2015
    بررس متن: حامد داوری

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    حرکت روبه‌جلوی فضاپیما به‌صورت خودکار اما جهت دادن به آن بر عهده‌ی بازیکن و با لمس طرفین صفحه صورت می‌گیرد که ابهامی ندارد. گزینه‌های منو تا حدودی کوچک و ریز طراحی‌شده‌اند و برای استفاده‌ی بهتر از منو، تسلط به زبان انگلیسی کمک‌کننده خواهد بود.
    انفجاری که هنگام برخورد فضاپیما با موانع رخ می‌دهد به شکل سه بعدی نمایش داده می‎شود و به واقعیت نزدیک است.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.
    در این بازی، بازیکن کنترل و هدایت فضاپیمایی را در ارتفاعی نزدیک به زمین بر عهده دارد. در مسیر عبوری تعداد زیادی ساختمان، دیوار، مانع و ... بنا شده که با توجه به سرعت بالای فضاپیما، کنترل را کمی دشوار می‎کند. هدف در بازی طی کردن بیشترین مسافت و زدن رکورد است. مسیر از مراحل مختلفی تشکیل‌شده است و پس از طی کردن مسافتی مشخص، بلافاصله وارد مرحله بعد می‌شود و مراحل به‌صورت پشت سر هم اجرا می‌شود. در صورت برخورد با موانع، بازی مجدداً از مرحله‎ی اول شروع خواهد شد (البته لازم به ذکر است بازیکن با پرداخت الماس می‌تواند بازی را از ادامه‌ی شروع کند). حرکت روبه‌جلو به‌صورت خودکار انجام می‌شود و تنها جهت دادن بر عهده‌ی بازیکن است. الماس‌ها و جوایز برای تغییر ساختار فضاپیما به کار می‎آیند. وجود مواردی مثل آهنربا برای جذب سکه، سپر امنیتی برای حفاظت کوتاه‌مدت و ... می‌تواند برای بازیکن کمک‌کننده باشد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 98/09/29 نوشته‌شده و برمبنای نسخه iOS 1.3.6 است.

    کیفیت

    بازی در مکان‌هایی دارای رادار، ماهواره، نیروگاه‌های بادی و ... فضاسازی شده است و گرافیک بالای تصاویر و نزدیک بودنشان به واقعیت، جذابیت بازی را افزایش داده است. موسیقی بازی هیجان آن را چندین برابر می‌کند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.
    این بازی دارای خرید درون برنامه‌ای است. در صورت آنلاین بودن تبلیغات به نمایش گذاشته می‌شود.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.
    بعد از گذشت دو مرحله، اسم بازیکن پرسیده می‌شود.

    مشخصات برنامه

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۳.۶
    سال انتشار ۲۰۱۵