Bridge Constructor FREE

thumbnail
۱۰ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

ساخت پلی مستحکم در محیط‎های متفاوت

سال: 2012
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    مراحل ابتدایی بازی ساده هستند اما به مرور دشوارتر می‎شوند. پس از پایان هر مرحله بازیکن می‎تواند استحکام پل‎ خود را با حرکت وسایل نقلیه‎ی متفاوتی مثل ماشین، کامیون و تانکر حمل سوخت امتحان کند. اگرچه ساخت پل‎ها به موارد علمی مثل فشار و نیرو ارتباط دارد اما بازی هیچ اطلاعاتی در مورد این مفاهیم را در اختیار بازیکن قرار نمی‎دهد. جریان بازی برای بازیکنان بدون داشتن پیش‎زمینه‎ی دانش فیزیک یا بازیکنانی که تمایل به استفاده از نکته‎های کمکی ندارند، می‎تواند خسته‎کننده باشد. تبلیغاتی در بازی وجود دارد.
    بازی محتوای آموزشی در مورد ساخت پل را در اختیاز بازیکن قرار نمی‎دهد اما با روش سرگرم‎کننده‎ای او را با مفهوم پل و مفاهیم ابتدایی مهندسی ساخت آن آشنا می‎کند. بازیکنان با انجام مراحل بازی ایده‎های خود در مورد ساخت پل در محیط‎های متفاوت را عملی می‎کنند و از آ‎ن‎ها درس می‎گیرند. بازی در تقویت مهارت تفکر حل مسئله‎ی بازیکن مؤثر خواهد بود.
    بعد از به پایان رسیدن هر مرحله وسایل نقلیه روی آن حرکت می‎کنند که در صورت محکم نبودن پل ساخته‎شده، وسایل نقلیه به همراه پل سقوط می‎کنند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی پازلی بر اساس قوانین فیزیک تهیه شده است و هدف آن ساخت پلی محکم برای عبور وسایل نقلیه‎ای مثل ماشین و کامیون است. در هر مرحله مواد اولیه‎ی متفاوتی مثل چوب، آهن، بلوک‎های سیمانی و کابل وجود دارد. بازیکن با توجه به مسیر هر مرحله که می‎تواند شیب‎دار باشد یا در کوهستانی سنگلاخی بنا شده باشد، الگویی در ذهن خود ترسیم می‎کند. پس از آن با کشیدن انگشت روی صفحه‎ی بازی و وصل کردن مواد در اختیار به یکدیگر پل‎ها را می‎سازد. بازیکنان از طریق آزمون و خطا استراتژی‎های متفاوتی را امتحان می‎کنند تا در نهایت موفق شوند. به طور مثال او می‎تواند از قطعات چوبی برای کف پل و از دیگر مواد برای محکم کردن آن استفاده کند. برای ساخت هر پل بودجه‎ای در اختیار بازیکن قرار می‎گیرد که امکان بالاتر رفتن هزینه‎ی ساخت از بودجه وجود ندارد که خود توانایی مدیریت منابع را در بازیکن به چالش می‎کشد. نکته‎های کمکی نیز در بازی وجود دارند که با صرف امتیازات کسب‎شده در بازی فعال می‎شوند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 1.23.6 iOS در تاریخ 99/05/13 نوشته‎ شده است.

    کیفیت

    تصاویر پشت‎زمینه ثابت است اما پس از تکمیل پل انیمیشن کوتاهی از عبور وسایل نقلیه پخش می‎شود. در ساخت پل‎ها صدای عملیات عمرانی مانند صدای چکش زدن شنیده می‎شود. بازیکن می‎تواند پل ساخته شده‎ی خود را به صورت سه‎بعدی ببیند و از استحکام آن مطمئن شود.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای در اختیار داشتن مواد و مسیر‎های متفاوت خرید نسخه‎ی پولی بازی به مبلغ 2.79$ لازم است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    برای انجام بازی دسترسی به اینترنت لازم است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۵.۴
    واحد پول رایگان
    ناشر Headup GmbH
    سال انتشار ۲۰۱۲
    ارز رایگان