Castle Crush

thumbnail
۱۲ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

نبردی آنلاین برای دفاع از قلعه‎ی شخصی

سال: 2017
    بررس برنامه: حامد داوری

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    پوشش نامناسب بعضی از شخصیت‌های بازی به‌خصوص زنان تا حدودی محتوای بازی را از دنیای نوجوانان فاصله داده است.
    سبک و روش بازی واضح است و نیازی به کمک و نظارت والدین ندارد. آموزش اولیه بازی به‌اندازه کافی برای گروه سنی نوجوان شفاف است و می‌توانند به‌تنهایی بازی را انجام دهند.
    در دو سوی صفحه‌ی بازی پرچم کشورهای طرفین بازی به نمایش گذاشته می‌شود.
    شخصیت‌های بازی در شکل‌های مختلفی ظاهر می‌شوند و هرکدام از آنها به روش و با وسایل مخصوص به خود می‌جنگند اما شکل کارتونی و فانتزی شخصیت‎ها و ابزارهای آنها از واقع‎گرایانه شدن محتوای بازی کاسته است. شخصیت‎های بازی شامل اسکلت، اژدها، جنگجویان زن و مرد، غول و مواردی از این قبیل است.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    در این بازی حریف به‌صورت آنلاین و تصادفی در مقابل شما قرار می‌گیرد هر یک از طرفین باید از قلعه‌ی خود که در دو طرف صفحه‌ی بازی جای گرفته، محافظت کنند و در همین حال به قلعه‌ی طرف مقابل حمله کنند. حمله و دفاع به‌وسیله‌ی فرستادن جنگجویان از سه‌راهی که به قلعه‌ی حریف منتهی می‌شود امکان‌پذیر است. هر یک از جنگجویان قدرت، ابزار و شکل منحصربه‌فردی دارند و بسته به امتیازی که بازیکن دارد و صندوق‌های جوایزی که در مراحل مختلف بازی به دست می‌آورد، شخصیت‌های مختلفی با قدرت‌های متفاوت در اختیارش قرار می‌گیرد. شخصیت‌های کارتونی (از عروس جنگل تا اژدهای غول‌پیکر) همگی از عوامل اعتیادآوری بازی به شمار می‎آیند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 97/12/22 نوشته‌شده و برمبنای نسخه Android 4.0.2 است.

    کیفیت

    شخصیت‌پردازی پویا و موسیقی کلاسیک بازی که مخاطب را به یاد جنگ‌های صلیبی می‌اندازد جذابیت بازی را افزایش داده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    این بازی به علت آنلاین بودن تبلیغاتی را نیز به همراه دارد و همچنین بعضی از جوایز بازی نیازمند هزینه کردن و خرید درون برنامه‎اند.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    بازی به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۴.۰.۲
    حداقل نیازمندی اندروید متفاوت بر روی هر دستگاه
    سال انتشار ۲۰۱۷