Catch up

thumbnail
۱۲ سال به بالا
۸ تا ۱۲ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

جلوگیری از برخورد توپ با موانع متحرک، با هدف ثبت رکورد

سال: 2018
    بررس برنامه: حامد داوری

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    این بازی نیاز به نظارت مستقیم والدین ندارد و کودک از همان ابتدای کار می‌تواند بدون نظارت والدین بازی را انجام دهد. طی انجام بازی راهنمایی‌های محتوای بازی کار با برنامه را آسان‎تر کرده است.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی همانند اکثر بازی‌های ناشر Ketchapp باهدف ثبت رکورد ساخته‌شده است که می‌تواند اعتیادآوری بازی را افزایش دهد. در این بازی کودک باید توپ را از موانعی که با آن مواجه می‌شود عبور دهد و برای پرش از موانع فقط باید به نقاط خاصی از زمین‌بازی را انتخاب کند. توپ‌های موجود در این بازی هیچ‌کدام مزیتی نسبت به دیگری ندارند و فقط طرح و رنگ متفاوتشان برای ایجاد تنوع در محتوای ظاهری طراحی‌شده‌اند و عاملی برای افزایش انگیزه‎ی کودک جهت کسب امتیاز بیشتر باشد. کودکان و نوجوانان برای انجام این بازی باید تمرکز خود را حفظ کنند تا با کمترین خطا مسیر را طی کنند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 97/12/01 نوشته‌شده و بر مبنای نسخه 1.1 iOS است.

    کیفیت

    در این بازی شخصیت‌پردازی وجود ندارد و پس‌زمینه‌های رنگارنگ و جذابیت‎های ظاهری بازی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. صداگذاری‌های هماهنگ با رقص نورهای دو طرف زمین‌بازی به‌نوعی هم هیجان بصری بازی را افزایش داده است و هم مانع از تمرکز کردن می‎شود.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در برخی مواقع بازی تیزرهای تبلیغاتی سایر بازی‎های ناشر را در قالب ویدیو پیشنهاد می‌دهد که در قبال آن به بازیکنان جوایزی داده می‎شود تا جهت دریافت توپ‎های جدید استفاده شوند. انگیزه‎ی اصلی کودکان و نوجوانان در ادامه‎ی این بازی ثبت رکورد بالاتر و نسبت به رکوردهای قبلی خود یا دوستانشان است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۰ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱
    سال انتشار ۲۰۱۸