Clawbert

thumbnail
۷ سال به بالا
۵ تا ۷ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

جمع‎آوری و باز کردن اسباب‎بازی‎های داخل جعبه‎ی شیشه‎ای با چنگک متحرک

سال: 2017
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    این بازی شبیه‎سازی دستگاه‎های دریافت جایزه در شهربازی‎ها و مکان‎های تفریحی است که کودکان با گرفتن و باز کردن جوایز همان حس بردن و هیجان را تجربه می‎کنند.
    سازوکار انجام بازی و فهم آن دشوار نیست و هیچ قانونی در بازی وجود ندارد. حرکت دسته‎ی کنترلی چنگک ممکن است برای کودکان پیش از دبستان کار دشواری باشد که با تمرین بهبود می‎یابد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی نه با هدف آموزش ساخته‌شده و نه حتی برای تقویت مهارت‎ها است. هدف از این بازی سرگرم شدن کودکان و ایجاد وابستگی به ابزار بازی مانند تبلت و موبایل هوشمند ساخته‌شده است. این بازی برای کودکانی که علاقه‎مند به جمع‌کردن کلکسیون‎اند جذاب خواهد بود زیرا که از هر دسته بیش از صدها نمونه داخل تخم‎ها وجود دارد که با گذر زمان یا پرداخت سکه باز می‎شود. در این بازی هفت دنیا وجود که برای باز کردن آخرین دنیا به 450 اسباب‎بازی نیاز است. منظور از اسباب‎بازی در این برنامه اشیا، حیوانات، غذاها و … است که در طول بازی از تخم‎ها خارج می‎شود. گرافیک کارتونی باعث جذب شدن کودکان بسیاری به این بازی شده به‌خصوص که هیچ درگیری مغزی یا تفکری در حین انجام بازی صورت نمی‎گیرید. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.10.3 iOS در تاریخ 97/04/25 بعد از به دست آوردن 30 اسباب‎بازی نوشته‌شده است.

    کیفیت

    چنگک بازی با چهره ساده و کارتونی خود کلاه‎های متنوعی را در طول بازی بر سر خود قرار می‎دهد که او را به انواع حیوانات، خوراکی‎ها یا انسان تبدیل می‎کند. موسیقی متن بازی تکراری و یکنواخت در پس‌زمینه اجرا می‎شود که به‌مرور باعث ایجاد شدن حس کسل شدن در بازیکن می‎شود. موسیقی متن و صداهای هر دنیای جدید با دیگری متفاوت است. تمام اشیای داخل بازی مانند تخم‎ ، الماس و حتی سکه‎ها دارای چهره با لبخند کوچک‎اند که با چهره خود به فضای شاد و رنگارنگ بازی لطافت بیشتری می‎بخشد. گرافیک بازی دو بعدی و با کیفیت نسبتاً خوبی ساخته‌شده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    ویدیوی تبلیغاتی برای افزایش سکه و الماس ارائه می‎شود. برای افزایش الماس بسته‎های خرید درون برنامه 0.99 دلاری تا 29.99 دلاری وجود دارد.

    دنیای واقعی

    والدین می‎توانند با بردن فرزندان خود به شهربازی تجربه استفاده از دستگاه مشابه با این بازی را به فرزندان خود بدهند.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    لینک ارتباط با Facebook در تنظیمات قرار دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱۰.۳
    واحد پول رایگان
    ناشر HyperBeard Games LLC
    سال انتشار ۲۰۱۷
    ارز رایگان