Color Page ASMR

thumbnail
۹ سال به بالا
۷ تا ۹ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

کنترل مدادهای رنگی برای کشیدن یک نقاشی

سال: 2022
    بررس برنامه: پریا کنکاشور

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در بین الگوها، گاهی تصاویر کارتونی از بدن نیمه برهنه یا با اغراق در برخی اندام‌ها وجود دارد. البته این تصاویر کم و معدود هستند اما برای والدین حساس نظارت لازم خواهد بود.
    بازی طراحی ساده و شیوه‌ی اجرای ساده‌ای دارد اما به دلیل اینکه هیچ آموزشی در آغاز آن ارائه نشده همراهی والدین در مراحل اول لازم است.
    با وجود اینکه بر خلاف بازی‌های نقاشی فضایی برای ایجاد یا تقویت خلاقیت به بازیکن داده نمی‌شود اما ارائه جز به جز الگو برای کشیدن یک تصویر خاص برای او آموزنده خواهد بود. همچنین کنترل قلم جنبه‌ی افزایش تمرکز و هماهنگی بیم دست و چشم خواهد داشت.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این برنامه‌ی سرگرم‌کننده نوعی از برنامه‌های نقاشی است. در این برنامه برخلاف سایر موارد مشابه که به بازیکن امکان طراحی آزادانه می‌دهند، او را ملزم به پیگیری یک الگوی از پیش تعیین‌شده می‌کند. بازیکن که نقش نقاش را ایفا می‌کند در هر مرحله یک سفارش از مشتری دریافت می‌کند. سپس یک قلم در صفحه دیده می‌شود. بازیکن با نگه‌ داشتن انگشت خود روی صفحه باعث می‌شود تا قلم خود به خود شروع به نقاشی اجزای مختلف تصویر کند. بخش‌های مختلف تصویر کم کم نمایان می‌شوند و باید کشیده شوند. بازیکن در حقیقت با انگشت خود میزان حرکت قلم را کنترل می‌کند. او باید بلافاصله پس از تکمیل هر بخش، انگشت خود را از روی صفحه بردارد وگرنه قلم همچنان به کشیدن ادامه می‌دهد و نقاشی خراب می‌شود. پس از تکمیل الگوی اصلی با اشاره به رنگ‌ها طبق الگوی اصلی سفارش، قلم تصویر را رنگ می‌کند و بازیکن بر حسب میزان تشابه نقاشی نهایی به الگوی سفارشی امتیاز کسب می‌کند. کودک با انجام این بازی ضمن تمرین تمرکز و حفظ هماهنگی بین دست و چشم‌هایش، با الگوهای مختلف کشیدن نقاشی آشنا می‌شود که می‌تواند در نقاشی‌هایی واقعی خود نیز از آن‌ها استفاده کند. اغلب تصاویر نقاشی الگوهای ساده و کودکانه هستند اما در بین آن‌ها تصاویر بدن نیمه‌عریان نیز وجود دارد که نیازمند نظارت والدین است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‌شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‌ی 1.0.4 Android در تاریخ ۱۴۰۱/۷/13 نوشته شده است.

    کیفیت

    تصویر اصلی بازی یک برگه‌ی سفید نقاشی به همراه قلم و تصویر مشتری و سفارش او است. تنوع چهره‌ی مشتریان و سفارشات آن‌ها تنوع خوبی به بازی بخشیده است. رنگ‌های مختلف به بازیکن داده نمی‌شود و فقط رنگ‌های استفاده‌شده در سفارش به او ارائه نمی‌شوند. موسیقی شاد و کودکانه‌ای در پس‌زمینه‌ی بازی شنیده می‌شود.

    تصاویر و ویدیو‌ها

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در صورت اتصال به اینترنت حین نقاشی، تبلیغات ویدیوئی کوتاهی نمایش داده می‌شود.

    دنیای واقعی

    بازیکن می‌تواند الگوهای یادگرفته را در دنیای واقعی نیز نقاشی کند.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۱.۰.۴
    حداقل نیازمندی اندروید ۷.۰
    واحد پول رایگان
    ناشر Saygame ltd
    سال انتشار ۲۰۲۲
    پلتفرم Android، iPad، iPod Touch، iPhone
    طبقه بندی شبیه‌سازی
    مهارت هماهنگی چشم‌ها و دست
    ارز رایگان