Corporate Salmon

thumbnail
۹ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

هدایت یک ماهی در مسیر بازی برای کسب امتیاز

سال: 2017
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در ابتدا سازو‎کار بازی توسط متن‎های کوتاهی به بازیکن آموزش داده می‎شود. بازیکن باید پی‎در‎پی و با سرعت زیاد روی صفحه‎ی بازی ضربه بزند و اگر لحظه‎ای از ضربه زدن دست بردارد ماهی به پایین پله‎ها سقوط خواهد کرد. ماهی‎های دیگری به سمت شخصیت اصلی لیز می‎خورند که او باید از روی آن‎ها بپرد. تبلیغاتی در جریان بازی وجود دارد.
    بازی نیازمند ضربه زدن مدوام است و در صورت اندکی غفلت شخصیت به پایین پله‎های مسیر سقوط می‎کند که به همراه فضای تاریک بازی می‎تواند حس هیجان مضاعف را به بازیکنان منتقل کند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    در این بازی کودک باید با ضربه زدن مدوام روی صفحه‎ی بازی شخصیت خود که ماهی کت‎وشلوار پوشی است را به بالای پله‎های ساختمانی هدایت کند و امتیاز به دست ‎آورد. ماهی‎های دیگری هم روی مسیر لیز می‎خورند که در صورت برخورد با شخصیت او را از پله‎ها به پایین پرت می‎کنند و باعث باخت بازیکن می‎شوند. بازی در واقع از انواع بازی‎های Idle است و تنها برای سرگرمی ساخته شده است اما پله‎های بازی نماد پیشرفت در مسیر شغلی است و می‎تواند به طور غیر مستقیم حاوی پیام تلاش برای رسیدن به موفقیت باشد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 1.2 iOS در تاریخ 99/07/9 نوشته‎ شده است.

    کیفیت

    شخصیت اصلی یک ماهی سالمون صورتی رنگ است که کت‎وشلوار پوشیده است. شخصیت باید بدون توقف از پله‎های بازی بالا برود و به موفقیت برسد. موفقیت شخصیت در قالب کت‎وشلوار‎های زیباتر و متفاوت‎تر نمایش داده می‎شود. گرافیک بازی پیکسلی است و بیشتر رنگ‎های استفاده‎شده در آن تیره هستند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای حذف تبلیغات پرداخت مبلغ 1.99$ لازم است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۲
    واحد پول رایگان
    ناشر Alexander Johansson
    سال انتشار ۲۰۱۷
    ارز رایگان