Count Masters: Crowd Runner 3D

thumbnail
۱۳ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

بیشتر کردن جمعیتی از آدمک‌‎ها و دوری از موانع

سال: 2021
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    بازیکن باید با کشیدن انگشت خود روی صفحه‌‎ی بازی آدمک‌ها را به چپ و راست ببرد و تلاش کند تا جمعیت آن‎‌ها را بیشتر کند. با بیشتر شدن جمعیت در سادگی هدایت آدمک‎‌ها تغییری پیش نمی‌‎آید و مثل قبل بسیار ساده و روان است. با پیش رفتن در مراحل، تعداد موانع بیشتر می‌‎شوند اما به حدی نیستند که خیلی راحت باعث باخت بازیکن شوند.
    موانعی مثل تیغ و آدمک‎‌های تیرانداز در مسیر وجود دارند که برخورد با آن‎‌ها جمعیت آدمک‌‎های بازیکن را کم می‎‌کند. در انتهای برخی مراحل هم آدمکی بزرگ با پوشش و ابزار متفاوت منتظر رسیدن آدمک‌‎های بازیکن است. بزرگ بودن او و خشونتش در از بین بردن جمعیت می‌‎تواند باعث ترس بازیکنان شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    نام اندروید بازی Count Masters: Crowd Clash & Stickman running game است. مسئولیت بازیکن در این بازی هیجانی بیشتر کردن جمعیت و رسیدن به خط پایان است. هر مرحله با یک آدمک آغاز می‎‌شود بازیکن باید آن را به سمت چپ و راست ببرد و آدمک‌های دیگر مسیر را با خود همراه کند تا جمعیت آن‎‌ها بیشتر شود. آدمک‎‌های دشمن و موانعی مثل تیغ‎‌های بران هم در مسیر هستند تا جمعیت آدمک‎‌های بازیکن را کم کنند اما او باید بتواند با تمرکز جمعیت خود را هدایت کند تا از مسیر بیرون نروند، امتیازهای مسیر را بگیرند و از دشمنان هم دور بمانند. افتادن آدمک‎‌ها و برخوردشان به موانع جراحتی ندارد اما در انتهای بعضی مراحل یک آدمک بسیار بزرگ با ابزارهایی مانند شمشیر و چوب منتظر است. او آدمک‌‎های بازیکن را با خشونت از بین می‎‌برد تا نتوانند از خط پایان عبور کنند. کنترل بازی بسیار روان است و هدفی غیر از سرگرم کردن بازیکن ندارد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎‌شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎‌ی 1.10 iOS در تاریخ 1400/04/17 نوشته‎ شده است.

    کیفیت

    آدمک‎‌ها چهره‎‌پردازی نشده‌اند و از رنگ‌‎های تخت در طراحی کلی بازی استفاده شده است. فضاسازی هم ساده است و حتی موانع هم جزئیات زیادی ندارند. با این‎‌که طراحی ابتدایی است اما کنترل کردن شخصیت بسیار روان است و بدون خطا انجام می‎‌شود. موسیقی متن و صداگذاری هم در بازی وجود ندارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای بیشتر شدن امتیازات می‎‌توان فیلم‎‌های تبلیغاتی دید.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    برای بازى نياز به اتصال به اينترنت نیست اما براى نمايش فيلم‌‎هاى تبليغاتى دسترسی به اينترنت لازم است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۱.۱۰
    حداقل نیازمندی اندروید ۵.۰
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱۰
    واحد پول رایگان
    ناشر Freeplay Inc
    سال انتشار ۲۰۲۱