Crowed City

thumbnail
۶ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین جمعیت در شهر با جذب شهروندان بیشتر

سال: 2018
    بررس برنامه: حامد داوری

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    نحوه‌ی انجام بازی بسیار ساده است و تنها با حرکت انگشت شما روی صفحه امکان‌پذیر است و نیاز به مهارت به خصوصی ندارد و با هر بار شروع بازی روش حرکت نمایش داده می‎شود. منوی بازی نیز تنها شامل گزینه‌های اصلی است و قابل‌فهم است.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی از سری بازی‌های ثبت رکورد است که به علت ظاهر سرگرم‌کننده‎ بازیکنان بسیاری را به خود جذب کرده است. بازی در شهری به وقوع می‌پیوندد که بازیکن یک نفر نیست و درواقع سرپرست یک جمعیت کوچکی از افراد است که باید با راه انداختن گروه خود در خیابان‌های شهر مردمان عادی (رنگ سفید) را همرنگ خود می‎کند. همچنین می‌توان به سمت جمعیت‌های دیگری که تعدادشان کمتر از جمعیت بازیکن است حرکت کرد و تعداد اعضای خود را به‌طور چشمگیری افزایش داد. لازم به ذکر است که این کار باید در مدت‌زمان محدود انجام شود و حرکت به سمت جمعیت بیشتر به معنای نابودی جمعیت مرجع می‎شود. تعداد افراد داخل گروه به‌عنوان رکورد ثبت می‌شود و حرکت کردن در خیابان مستلزم تکان دادن انگشتتان بر روی صفحه‌ی بازی است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 98/02/14 نوشته‌شده و برمبنای نسخه iOS 1.2.12 است.

    کیفیت

    پس‌زمینه‌ی بازی تصویری از خیابان‌های یک شهر است و تغییرپذیر نیست و ممکن است پس از گذر زمان برای بازیکن یکنواخت شود اما گرافیک تصاویر نسبتاً بالا است. در بازی هیچ‌گونه موسیقی اجرا نمی‌شود و این امر تا حدودی بازی را کسل می‌کند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در صورت اتصال به اینترنت تبلیغاتی قبل از شروع بازی در پایین صفحه‌نمایش داده می‌شود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۰ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۲.۱۲
    سال انتشار ۲۰۱۸