Dadish

thumbnail
۷ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

دوری از موانع و هدایت شخصیت بازی برای پیدا کردن فرزندانش

سال: 2020
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در ابتدا تمامی سازو‎کار بازی در قالب تصویر و متن‎های کوتاه به بازیکن آموزش داده می‎شود. آموزش‎ها بسیار شفاف هستند و هیچ گونه ابهامی برای بازیکن باقی نخواهد گذاشت. در بعضی مراحل موانع زیادی وجود دارند و برخی دیگر مسیر طولانی دارند که تا حدی به پایان رساندن آن‎ها با دشواری همراه خواهد بود. تبلیغاتی در بازی وجود دارد.
    مسیر‎های متفاوتی در بازی وجود دارد که انتخاب راه مناسب برای رسیدن به تربچه‎ی کوچک شکل معمایی داشته و نیازمند استفاده از مهارت تفکر حل مسئله است. بازیکن برای جلوگیری از برخورد با موانع به دقت و تمرکز احتیاج خواهد داشت.
    جلوگیری از برخورد با موانع می‎تواند حس هیجان مضاعف را به بازیکن منتقل کند. تربچه با برخورد به موانع سفید رنگ می‎شود و به سرعت از صفحه‎ی بازی خارج می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    شخصیت اصلی بازی تربچه‎ای است که پدر چهل تربچه‎ی دیگر است. تمامی تربچه‎های کوچک گم شده‎اند و تربچه‎ی پدر باید در هر مرحله به سمت عقب و جلو حرکت کند، بپرد، معما‎های ساده‎ای را حل کند و از خطرات و فست‎فود‎هایی مانند سیب‎زمینی‎های سرخ‎کرده دوری کند و در نهایت با پیدا کردن هر یک از فرزندان خود مرحله را به پایان برساند. بازی ساختاری ساد‎ه‎ و پیکسلی دارد اما در برخی از مراحل تعداد زیادی مانع وجود دارد که گذر از آن‎ها می‎تواند برای بازیکنان دشوار باشد. جریان بازی به تقویت تمرکز و دقت بازیکنان کمک خواهد کرد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 1.18 iOS در تاریخ 7/07/99 نوشته ‎شده است.

    کیفیت

    طراحی بازی پیکسلی است و شکل ساده‎ای دارد. در طراحی مسیرهای بازی از انواع موانع و شخصیت‎ها استفاده شده است که به دلیل کوچک بودن آن‎ها به خوبی قابل تشخیص نیستند. تربچه‎های کوچک تنها در رنگشان با یکدیگر تفاوت دارند اما پس از پیدا شدن هر یک از آن‎ها مکالمه‎ی کوتاهی با پدرشان انجام می‎دهند که به خوبی شخصیت منحصر‎به‎فردشان را نمایش می‎دهند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای حذف تبلیغات پرداخت مبلغ 3.99$ لازم است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    بازیکن برای افزایش امتیازات می‎تواند به اینترنت متصل شود و فیلم‎های تبلیغاتی را مشاهده کند.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱۸
    واحد پول رایگان
    ناشر Thomas Young
    سال انتشار ۲۰۲۰
    ارز رایگان