Draw Joust!

thumbnail
۱۰ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

نبرد با حریفان توسط ماشین‎های نقاشی کشیده شده

سال: 2020
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در هر مرحله چگونگی رسم ماشین و نحوه‎ی نبرد برای بازیکنان نمایش داده می‎شود. با توجه به دو‎بعدی بودن محیط بازی، ماشین بازیکن تنها قادر به حرکت به سمت جلو و عقب است. در برخی از مراحل بازی سلاح‎های بازیکن و حریف یکسان نیست که ناهمگونی قدرت سلاح‎ها می‎تواند باعث باخت بازیکن شود. در صورت اتصال به اینترنت در حین بازی فیلم‎های تبلیغاتی بسیاری نمایش داده می‎شود.
    تصاویری از انواع سلاح‎ها مثل شمشیر، نیزه و توپ و همچنین از بین رفتن شخصیت یا حریفان توسط سلاح‎ها بدون نمایش خون یا جراحت در بازی وجود دارد. تلاش برای پیروزی در نبرد‎ها موجب انتقال حس هیجان و خشونت مضاعف در بازیکنان خواهد ‎شد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی شامل دو بخش طراحی ماشین و نبرد با حریفان است. در ابتدای هر مرحله کودک با انگشت خود روی صفحه‎ی بازی خطوطی مشابه به دورخط ماشین را رسم می‎کند. خطوط رسم‎شده به ماشین تبدیل می‎شوند و سپس نبرد با حریفان توسط ماشین و انواع سلاح‎ها مثل شمشیر و پتک آغاز خواهد شد. بازیکن با برد در هر نبرد امتیازاتی کسب می‎کند که ‎می‎تواند از آن‎ها جهت ارتقای ماشین، سلاح و شخصیت خود استفاده کند. اگرچه گرافیک بازی کارتونی است اما محتوای اصلی آن نبرد و از بین بردن حریفان است. بازی هدف آموزشی ندارد اما بازیکن می‎تواند با دیگر کاربران آنلاین بازی مسابقه دهد و حس هیجان را تجربه کند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی برنامه را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 2.0 iOS در تاریخ 5/04/99 نوشته‎ شده است.

    کیفیت

    طراحی بازی کیفیت خوبی ندارد اما هر تصویری که بازیکن در بازی ایجاد کند به ماشین تبدیل می‎شود که می‌تواند کمکی در پرورش خلاقیت او باشد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای حذف تبلیغات بازی پرداخت مبلغ 3.99$ لازم است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    دسترسی به اینترنت برای انجام بازی لازم نیست اما جهت قرار‎گیری در بازی با دیگر کاربران آنلاین اتصال به اینترنت نیاز است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۲
    واحد پول رایگان
    ناشر Voodoo
    سال انتشار ۲۰۲۰
    ارز رایگان