
۷ سال به بالا
در رامون، ستارههای یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجهها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان همراستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی میشود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید
ترکیب شکلهای مشابه برای افزایش انرژی و خالی کردن صفحهی بازی
سال: 2016
بررس متن: حامد داوری
سنجهها
این بخش، مجموعه ای از سنجههای مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی میشوند، تعداد بولتها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه میتوانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجهها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
منوی بازی تنها بخشهای لازم و ضروری را دارد و در منوی بازی یک بخش برای آموزش گامبهگام قرار دادهشده است و تا حدود زیادی میتواند به بازیکن برای یادگیری کمک کند.
پیدا کردن الگوی مناسب و شباهت بین شکلها به مرور موجب تقویت شدن تفکر تحلیلی بازیکنان میشود.
آنچه والدین باید بدانند
در بخش آگاهی والدین درباره کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشتهایم. همچنین به نکاتی اشاره میکنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.
این بازی شباهت بسیاری به بازی معروف 2048 دارد با این تفاوت که بهجای اعداد، چهار شکل مختلف با مفاهیم متفاوت روی مربعها طراحیشدهاند و با تکان دادن مربعها در صفحه اشکال مشابه رویهم قرار میگیرند و شکل بعدی که از قبل در بالای صفحهنمایش دادهشده در اختیار بازیکن قرار میگیرد. این بازی در چهار حالت: چهار در چهار، پنج در پنج، pvc و pvp قابلاجرا است. بازیکن باید مربعها را بهگونهای تکان دهد که اشکال همشکل رویهم قرار بگیرند و صفحهی بازی فضای خالی برای حرکات بیشتر داشته باشد چراکه پر شدن صفحهی بازی به معنی باخت بازیکن است. نکتهی قابلتوجه اینکه بازیکن علاوه بر تلاش برای ایجاد فضای بیشتر باید به مفاهیم تصاویر روی مربعها هم توجه داشته باشد زیرا ممکن است قبل از پر شدن فضا بازنده شود. در بازی چهار شکل قلب: انرژی بازیکن؛ شمشیر: نابودی اژدها؛ اژدها: کاهش انرژی؛ و شمش طلا: پول داخل بازی، وجود دارد. بهطور مثال بازیکن باید مراقب باشد که در صورت روی هم قرار دادن بیشازحد شکلهای اژدها ممکن است انرژیاش به اتمام برسد. در پایین صفحه آیتمهای ویژه مثل حذف تمامی تصاویر اژدها از صفحه وجود دارد که با صرف شمشهای طلا بازیکن قادر به استفاده از آنها خواهد بود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 98/07/30 نوشتهشده و برمبنای نسخه iOS 1.2.1 است.
کیفیت
ساختار فکری بازی، حفظ تمرکز را میطلبد ولی موسیقی بازی کمکی به این امر نمیکند. از ویژگیهای بصری بازی بهکارگیری رنگهایی روشن و متنوع درزمینهی تیره است.
مصرف گرایی
مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی مصرفگرایانه را تشویق کند.
باز حاوی تبلیغات است و حذفشان نیاز به خرید درون برنامهای دارد.
مشخصات برنامه
نسخه تست شده روی iOS ۱.۲.۱
سال انتشار ۲۰۱۶