eTABU

thumbnail
۱۲ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

بازی با لغات در دسته‎بندی‎های متعدد، برای حدس زدن لغت انتخاب‌شده

سال: 2016
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    یکی از بخش‎های این مجموعه تحت عنوان آناتومی دسته‌بندی‌شده است که در مورد اعضای بدن انسان‎ها لغاتی نمایش داده می‎شود.
    برای انجام بازی علاوه بر بخش تنظیمات که بر اساس سلیقه بازیکن صورت می‎گیرد، ادامه جریان به‌صورت خودکار است. لغات به‌صورت تصادفی بر اساس دسته‎بندی انتخاب‌شده، ظاهر می‎شوند و بر اساس پاسخ بازیکن دوم گزینه درس، غلط یا عبور از سؤال انتخاب می‎شود.
    این بازی برای تقویت دایره لغات زبان آشنا و یادگیری لغات کلیدی زبان دوم یا سوم مناسب است. این بازی در 10 زبان ارائه می‎شود و با شنیدن لغات مرتبط با لغت انتخابی نه‌تنها دایره لغات نوجوان بهبود می‎یابد، بلکه نحوه‎ی تلفظ و ساختار آوایی لغات را نیز می‎آموزد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی با ساختار خود در راستای افزایش دایره لغات و یادگیری زبان جدید به نوجوانان کمک می‎کند. ساختار بازی به‌صورت دونفری یا گروهی قابل‌اجرا است و امتیازات طرفین بر اساس پاسخ‎های درست، غلط و رد شده محاسبه می‎شود. بازیکن می‎تواند بر اساس موضوع یا سطح کلمات با دوستان خود رقابت کند. بعد از انتخاب زبان کارت‎های بازی با دسته‎بندی‎های متفاوتی در اختیار بازیکنان قرار دارد تا با انتخاب هر یک ساختار تنظیماتی رقابت در دسترس قرار می‎گیرد. این تنظیمات بر اساس مدت‌زمان بازی، تعداد دفعات عبور از سؤال یا تعداد نوبت بازیکنان قابل‌تغییر است. با نمایان شدن هر لغت اصلی، چهار لغت مرتبط نیز نشان داده می‎شود. بازیکن اول با گفتن لغات مرتبط از بازیکن دوم درخواست می‎کند تا لغت اصلی را حدس بزند. هر بازیکنی که در مدت‌زمان خود بیشترین امتیاز را کسب کند برنده است. تعداد کارت‎های بازی بسیار زیاد است، به همین جهت حفظ کردن لغات دشوار و زمان‎بر است تا درنهایت به امتیاز کافی جهت بردن دست‌یافت. تنها یکی از بخش‎های این مجموعه تحت عنوان آناتومی دسته‌بندی‌شده است که محتوای متفاوتی با سایر بخش‎های حیوانات، ساختمان‎ها، قید‎ها و ادبیات دارد. برای به دست آوردن سکه داخل بازی راهی جز خرید درون برنامه وجود ندارد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه 5.3.4 iOS بعد از اتمام بخش اول در تاریخ 96/11/17 نوشته‌شده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای باز کردن موضوعات و سطوح مختلف تعداد سکه مشخصی قرار داده‌شده است که در داخل بازی باید پرداخت شود. این سکه‎ها به‌سختی به دست می‎آیند و بازیکن به‌ناچار باید با خرید درون برنامه در قیمت‎های 0.99 دلار تا 19.99 دلار یا ارتباط با شبکه‎های اجتماعی سکه خود را افزایش دهد. از راه‎های دیگر افزایش سکه، تماشای ویدیوی تبلیغاتی است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    لینک‎های ارتباطی با شبکه‎های اجتماعی در بازی ارائه می‎شود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید متفاوت بر روی هر دستگاه
    واحد پول رایگان
    ناشر Konrad Przyludzki
    سال انتشار ۲۰۱۶
    ارز رایگان