Faily Tumbler

thumbnail
۱۰ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

فرار از آتش‎فشان در حال فرار در عین یافتن تخم

سال: 2017
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    برای هدایت شخصیت اصلی بازیکن از دو انگشت خود به‌صورت تکی یا دوتایی استفاده می‎کند و از زمان قرار دادن انگشت بر روی صفحه تا اعمال حرکت زمان تلف‌شده‌ی زیادی قرار دارد که کنترل بازی را دشوار می‎کند. موانع ناشناس و ترکیب رنگ‎های درهم مانع از تشخصی صحیح نقاط ایمن و کشنده می‎شود.
    شخصیت اصلی از بالای آتش‎فشان به پایین پرت می‎شود و در جریان قِل خود به داخل تیغه‎های کشنده می‎رود، در آب غرق می‎شود، به گلوله آتش برخورد می‎کند و با روش‎های متنوع کشته می‎شود. البته ظاهر کاملاً کارتونی گرافیک، مانع از ایجاد حس واقعی بودن بازی می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی از نوع دویدن تا بی‎نهایت است که به جای دویدن در آن شخصیت اصلی از کوه آتش‎فشانی به پایین پرت می‎شود و دائم بر روی سطح زمین قِل می‎خورد. وظیفه کودکان و نوجوانان در این بازی زنده نگه‎داشتن انسان اولیه‎ی جویای تخم است که به روش‎های متعدد داخل بازی کشته نشود. مرگ شخصیت نمایش داده نمی‎شود و تنها کلماتی مانند غرق شدن یا پخته شدن ظاهر می‎شود. کنترل و هدایت بازی با دشواری همراه بوده که در کنار خطای دید ناشی از گرافیک بازی احتمال برد را کاهش می‌دهد. نوآوری و چالش جدیدی در بازی وجود ندارد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه 2.2 iOS در تاریخ 97/04/11 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    شخصیت اصلی بازی شبیه انسان‎های اولیه طراحی‌شده است که با پوست حیوان بدن خود را پوشش داده است. گرافیک دو بعدی بازی از کیفیت خوبی برخوردار نیست و رنگ‎های درهم‌رفته و خطوط نامشخص اجسام در بازی مانع از درک تفاوت‌ها می‎شود. همچنین موسیقی متن بازی حالت جنجالی و هیجانی را القا می‎کند که با ضربات آرام و حرکت آهسته‎ی شخصیت بازی هم‎خوانی ندارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    لباس‎های متنوعی برای تغییر پوشش انسان اولیه وجود دارد که به قیمت‎های 0.99 دلار تا 2.99 دلار به فروش می‎رسد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۲.۲
    واحد پول رایگان
    ناشر Spunge Game Pty Ltd
    سال انتشار ۲۰۱۷
    ارز رایگان