Galaga Wars

thumbnail
۷ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

سفر به سیاره‌ها و نبرد با دشمنان کهکشانی برای رسیدن به سکه‎ی بیشتر

سال: 2016
    بررس برنامه: حامد داوری

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    کنترل و هدایت سفینه فقط با یک انگشت صورت گرفته و بسیار آسان است و نکته‌ی قابل‌ذکر اینکه با برداشته شدن انگشت از روی صفحه بلافاصله سفینه متوقف می‎شود و جای هیچ‌گونه نگرانی برای باخت نیست. منوی بازی به سبک ساده‌ای طراحی‌شده و به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.
    هدف بازی که تیراندازی و شلیک انواع موشک‌ها به سمت دشمنان کهکشان و نابودی آنان است محتوای خشونت را پررنگ کرده است.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی به سبک بازی‎های قدیمی آتاری طراحی‌شده است که با تم کهکشانی و هیجانی به تصویر کشیده شده است. در این بازی بازیکن کنترل سفینه‎ی فضایی را بر عهده دارد و باید از کهکشان در شرف نابودی خود در برابر موجودات فضایی حشره مانند، دفاع کند. به این منظور باید علاوه بر تیراندازی به دشمن و نابودی آنها، از برخورد با آنها و شلیکشان در امان ماند و آرامش را به کهکشان خود بازگرداند. سفینه بازیکن از پایین صفحه‌ی بازی به سمت بالا حرکت می‌کند و تنها با تکان دادن یک انگشت می‎توان سفینه را هدایت کرد. در طول بازی با نابودی دشمنان جوایزی از قبیل سکه یا برخی قدرت‌ها کسب می‎شود و با پیشروی در مراحل و جمع‌آوری سکه می‎توان سفینه را ارتقا داد فشار نسبی برای مشاهده تبلیغات یا خرید درون برنامه وجود دارد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 98/02/22 نوشته‌شده و برمبنای نسخه iOS 3.3 است.

    کیفیت

    طراحی بازی به سبک متفاوتی است و یک محیط فضایی و تخیلی طراحی‌شده است. گرافیک پس‌زمینه‌ها و تصاویر نسبت به حجم بازی عالی است و صداگذاری‌های انجام‌شده هنگام تیراندازی و نابودی هماهنگ با حرکات است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در صورت آنلاین بودن بعضی از شخصیت‌های بازی را می‌توان به‌جای خریداری با پول‌های داخل بازی، با صرف پول واقعی به دلار به دست آوردید.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۳ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۳.۳
    سال انتشار ۲۰۱۶