Giants War

thumbnail
۱۳ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

مبارزه کردن با غول‎های جادویی بدون دشواری و با ارتقای نیروها

سال: 2018
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    تمام شخصیت‎های با توجه به کلیشه‎های جنسیتی طراحی‌شده‌اند به‌طوری که مردان با جثه‎های بزرگ و عضلانی‎اند و زنان با پوشش نامناسب با حالت اغواکننده‎ای نمایش داده می‎شوند.
    بازیکن هیچ نقشی در مبارزات ندارد و تنها با ارتقای مهارت‎ها و انتخاب مبارزه به مشاهده می‎پردازد. گزینه‎های بازی نامنظم و در هم پیچیده‌اند.
    در این بازی شخصیت‎ها با جادو، گُرز، شمشیر، نیزه و ... حریف خود را نابود می‎کنند. ظاهر برخی از شخصیت‎های خونی، زخمی با انواع اسلحه در دست تزئین شده است. تقریباً تمام شخصیت‎ها با ظاهری خشن طراحی‌شده‌اند و نگاه شیطانی دارند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    داستان از آنجایی آغاز می‎شود که بازیکن به‌عنوان موجودی قدرتمند به سرزمین تحت تصرف نیروهای شر کمک می‎کند تا در مبارزات پیروز شوند. این بازی به جهت آموزش یا انتقال مفاهیم مثبت طراحی نشده است و هیچ چالش ذهنی یا حرکتی برای بازکنان ندارند و محور اصلی آن کشتار و خشونت است. با توجه به داستان‎پردازی‎های طولانی بازی در مورد علت جنگ، همچنان دلیلی واضحی برای حضور و نقش بازیکنان ارائه نمی‎شود. هدف بازی شرکت در مبارزات پی‌درپی برای پیروزی و افزایش منابع در دست است. مبارزات بدون دخالت بازیکن صورت می‎گیرد و بدون هیچ به‌روز رسانی احتمال برد تا چندین سطح، بالا است. تنها با جمع‎آوری منابع کافی و به‌روز رسانی قدرت‎ها شانس برد افزایش می‎یابد. با رسیدن به سطوح بالاتر بخش‎های جانبی تأمین منابع و ساخت تجهیزات در دسترس قرار می‎گیرد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی /ر/ا مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 0.25.4 iOS در تاریخ 27/04/97 بعد از اتمام سطح 6 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    شخصیت‎های متنوعی در بازی طراحی‌شده است که هرکدام با قابلیت خاص خود مبارزه می‎کنند. برخی به شکل جادوگران خبیث ظاهر می‎شوند و برخی با انواع سلاح و چهره‎های تیره نمایش داده‌شده‌اند. داستان بازی گنگ بوده و عدم ایفای نقش در جریان بازی باعث کسل‌کنندگی و یکنواختی بازی می‎شود. موسیقی حماسی بازی با داستان مبارزه و جنگ بین نیروهای به‌ظاهر خیر و شر همخوانی دارد. گرافیک بازی دو بعدی و با کیفیت بسیار خوبی طراحی‌شده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    بسته‎های خرید درون برنامه برای افزایش تعداد کریستال‎ها در قیمت‎های 0.99 تا 29.99 دلار ارائه‌شده است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    انجام بازی مستلزم ارتباط دائمی اینترنت است. بخش مکالمه برای برقراری ارتباط به‌صورت آنلاین با سایر بازیکنان است. لینک ارتباط با Facebook و Hive در تنظیمات قرار دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۰.۲۵.۴
    واحد پول رایگان
    ناشر GAMEVIL
    سال انتشار ۲۰۱۸
    ارز رایگان