Grow Castle

thumbnail
۱۲ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

رقابت در جنگ بین دو قصر با استراتژی‎های دفاعی و تهاجمی

سال: 2017
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در نظر اول برد بازی و کسب امتیاز بالاتر با پیچیدگی بسیاری همراه است، اما اجرای بازی بسیار ساده است. با شروع جنگ برخی نیروها به خودی خود حمله می‎کنند و برخی را با زدن رویشان فعال می‎شوند. در زمان بعد از جنگ نیاز به تجهیز نیروها جهت افزایش نیروی دفاعی وجود دارد و در صورت نیاز با پرداخت سکه و به‌روز کرد خط دفاعی و قدرت افزایش می‎یابد.
    این بازی با هدف آموزش ساخته نشده است، اما تمرکز بر روی انجام استراتژی درست و حساب‌شده در کنار در نظر گرفتن قابلیت نیرو‎ها باعث می‎شود تا نوجوانان تفکر خلاق و تحلیلی را تمرین کنند.
    محور بازی در مورد جنگیدن است و در آن با تیر، سنگ، رعدوبرق، آتش، یخ و عوامل دیگر به مهاجمین حمله می‎شود. در مراحل اولیه و سرعت‌پایین امکان مشاهده نحوه کشته شدن و حمله کردن وجود دارد، اما بعد از کمی پیشرفت یا در سرعت‌بالا به حدی نیروها درهم‌تنیده می‎شوند که درک درستی از نحوه یا علت کشته شدن نیروها مشخص نمی‎شود، و همین امر از ترس ناشی از مرگ داخل بازی می‎کاهد. غول‎هایی در انتهای برخی از مراحل به قصر حمله می‎کنند که ظاهر عجیب و شاید کمی ترسناک باشند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی امتیازی محور، بر اساس جنگ میان دو گروه برای کسب زمین بیشتر است و در کنار هدف جنگ برای کسب امتیاز نیاز به ساخت یک قصر با مقاومت بالا وجود دارد تا با استفاده از نیرو‎های دفاعی و تهاجمی قوی فتوحات بیشتری به دست آید. جنگ بیشتر و زمین‎های بیشتر درنهایت باعث افزایش سکه و سطح قصر می‎شود. بازی با جنگ‎های کوتاه و ساده‎تر آغاز می‎شود و به‌مرور با بالا رفتن سطح، حملات طرف مقابل بیشتر می‎شود و برد دشوارتر می‎گردد. بازی باوجود بردوباخت به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا در تمامی حالت‎ها حتی در باخت نیز آورده‎ای نصیب بازیکن می‎شود تا حس ناامیدی ناشی از شکست تا حدی تعدیل شود. به‌مرور با پیش رفتن در بازی بخش‎های جدید باز می‎شود، مانند جنگ با شیطان و نبرد در جهان. انتخاب درست حریف، نیرو‎های دفاعی و نیرو‎های تهاجمی و همه در بردوباخت بازیکن نقش مهمی دارند. البته نیازی به نگرانی نیست، زیرا که با هر باخت امکان تلاش مجدد وجود دارد. شخصیت‎هایی که وارد زمین جنگ شده‎اند هر یک ویژگی‎های مخصوص دارند که عوامل اصلی در تعیین نوع استراتژی دفاعی بازیکنان‎اند. بازی از خشونت جزئی برخوردار است، اما بدون چهره بودن شخصیت‎های بازی تا حدی از خشونت بازی کاسته است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.17.8 iOS در تاریخ 96/08/13 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    موسیقی بازی رزمی است و با ارسال نیروی جنگی شیپور زده می‎شود. بدون صورت بودن نیروها در عین حال که خشونت را کم می‎کند باعث می‎شود تا در حین جنگ بازیکن از زنده یا مرده بودن نیرو‎های خود آگاه نباشد. گرافیک بازی از کیفیت بالایی برخوردار نیست و تصاویر با رنگ‎های کدر شکل گرفته‎اند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    خرید سکه و جواهر بیشتر با پول واقعی امکان‎پذیر است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۰ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱۷.۸
    واحد پول رایگان
    ناشر Roan Games
    سال انتشار ۲۰۱۷
    ارز رایگان