Heart Street Dress Up

thumbnail
۸ سال به بالا
۶ تا ۸ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

جور کردن لباس از میان دسته‌بندی‌های متفاوت برای چهار دختر

سال: 2018
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    جریان تغییر لباس شخصیت‎ها و ایجاد ظاهر متفاوت در دنیای کودکان معنادار است و به‌نوعی شبیه‎سازی بازی‎هایشان در دنیای واقعی است.
    سازوکار بازی بسیار ساده است و در ابتدا توسط متن‌های کوتاهی به کودک آموزش داده می‌شود. بازی در چهار زبان تولیدشده است و ورود به بازی برای اولین بار اندکی زمان‌بر است. کار با برنامه برای کودکان پیش از دبستان کمی دشوار است و برای شروع به همراهی والدین نیاز دارد.
    شخصیت‎های بازی از سه قاره‎ی مختلف دنیا انتخاب‌شده‌اند تا برقراری ارتباط با آنها برای بازیکنان کشورهای مختلف راحت‎تر باشد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    کودک برای چهار دختر از مکزیک، هند، آمریکا و آفریقا لباس انتخاب می‌کند و از میان دسته‌بندی‌های مختلف لباس و زیورآلات شکل‌های ظاهری متنوعی برای چهار شخصیت بازی ایجاد می‎کنند. همچنین می‌توان نوع پارچه‎ی لباس موردنظر خود را نیز با توجه به سلیقه خود تغییر داد. این بازی هدف آموزشی ندارد و تنها برای سرگرمی ساخته‌شده است و برای کودکانی که به طراحی لباس علاقه دارند می‌تواند جالب باشد. قابلیت تغییر لباس شخصیت‎ها در عین حال که برای کودکان معنادار است، نبود خلاقیت بعد از آن باعث محدود شدن علاقه‎مندی به استفاده طولانی‌مدت از برنامه می‎شود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی آن را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 1.0.2 iOS در تاریخ 98/04/15 نوشته‎شده است.

    کیفیت

    فضای بازی رنگارنگ و دارای انیمیشن جذابی است موسیقی آن دلپذیر است که امکان قطع کردن آن در تنظیمات وجود دارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    بازی رایگان است اما گاهی ویدیوی تبلیغاتی بازی‎های دیگر ناشر پخش می‌شود.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    کودک می‌تواند هرکدام از شکل‌های ظاهری را ذخیره کند و برای دسترسی به قسمت عکس‌ها اجازه‎ی او لازم است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۰.۲
    واحد پول رایگان
    ناشر Splashworks.com Inc
    سال انتشار ۲۰۱۸
    ارز رایگان