Helix Jump

thumbnail
۹ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

جابه‎جایی گلوله‎ی رنگی از میان دوایر مارپیچی برای رسیدن به انتهای مرحله

سال: 2018
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    قانون بازی شامل جلوگیری از برخورد با رنگ‎های چسبناک داخل مارپیچ است که بر اساس دایره‎ی اول قابل شناسایی‎اند. حرکت در بازی و کنترل دایره در سرعت‌بالا دشوار خواهد بود اما به علت قابلیت تخریبی در سرعت‌بالا شانس برد نیز بالاتر می‎رود. احتمال برد هر مرحله در تلاش اول بسیار پایین است و برای عبور از هر مرحله نوجوانان باید چندین بار تلاش کنند تا با ساختار تغییرات مرحله آشنا شوند.
    براثر سرعت گرفتن گلوله‎ رنگی و حرکت طولانی‌مدت بدون مانع، سطح آخر در حین برخورد خرد می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    قانون بازی عدم قرار گرفتن بر روی رنگ مخالف دایره‎ی اول است که در عین حال که قانون ساده‎ای به نظر می‎رسد برای برد مراحل بالایی بازی، تکرار و تمرین نیاز است. برای موفقیت در بازی نوجوانان باید تمرکز داشته باشند و حرکت مارپیچ را با مسیر‎های عبوری گلوله رنگی هماهنگ کنند و یا به‌قدری سرعت سقوط را افزایش دهند که یک لایه به‌طور کامل نابود شود. هیجان بازی و چالشی بودن آن باعث جذب شدن نوجوانان بسیاری به این بازی می‎شود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشترک گذاشته می‎شود بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه 1.1.2 iOS در تاریخ 97/05/06 بعد از عبور از 7 مرحله نوشته‌شده است.

    کیفیت

    طراحی رنگارنگ هر مرحله از بازی مانع از یکنواخت شدن تصاویر می‎شود و در برخی مراحل شباهت رنگ‎ها به یکدیگر باعث بروز خطای دید می‎شود. موسیقی متنی در بازی وجود ندارد و تنها صدای برخورد مداوم گلوله رنگی به گوش می‎رسد. با افزایش مهارت و پیشرفت در مراحل، شکل‎های جدیدی برای جایگزینی گلوله رنگی در دسترس قرار می‎گیرد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    تبلیغات تصویری در میانه بازی نمایان می‎شوند که با پرداخت 2.99 دلار قابلیت حذف شدن دارند.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    قابلیت به اشتراک‎گذاری بازی با استفاده از شبکه‎های اجتماعی و پیام‎رسان‎های روی دستگاه وجود دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱.۲
    واحد پول رایگان
    ناشر Voodoo
    سال انتشار ۲۰۱۸
    ارز رایگان