Heroes Charge

thumbnail
۱۱ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

انتخاب قهرمانان برای نبرد با توجه به قدرت هر یک

سال: 2019
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    تمامی شخصیت‎های خانم بازی مانند سوکوباس و چاپلین با کلیشه‎های جنسیتی طراحی شده‎اند و پوشش نامناسب دارند.
    در محیط گفت‎و‎گو میان کاربران گاهی از کلمات نامناسب استفاده می‎شود. برخی از کاربران، نام کاربری شخصی خود در پلتفرم‎هایی مانند اینستاگرام را در محیط بازی قرار می‎دهند.
    آیکون‎ها و متن‎های کوتاهی در جریان بازی، بازیکن را هدایت می‎کند اما توضیحی مبنی بر چگونگی انتخاب قهرمانان وجود ندارد و مسلط شدن بر بازی نیازمند صرف زمان بیشتر بازیکن در بازی است. کنترل بازی با مشکلات زیادی همراه است.
    بازی با محوریت نبرد است اما بازیکن برای پیروزی در هر نبرد نیاز به ایجاد چیدمان مناسب و متعادل از شخصیت‎ها دارد که خود باعث بهبود مهارت تفکر استراتژیک در او خواهد ‎شد. بازیکن با استفاده‎ی مفید از زمان قبل از شروع نبرد‎ها و انتخاب بهترین قهرمان تفکر پیش از تصمیم‎گیری را می‎آموزد.
    نبردها بدون نمایش جراحت در بازی انجام می‎شوند. اگرچه گرافیک بازی کارتونی است اما تصویر انواع سلاح‎ها مثل شمشیر در بازی نمایش داده می‎شود و برخی از شخصیت‎های بازی نیز ظاهری ترسناک دارند (به عنوان مثال شخصیت‎های با ظاهر اسکلت) که می‎تواند باعث ترس برخی کودکان حساس شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازی بر مبنای نبرد میان قهرمانان است و به دو صورت فردی و گروهی قابل انجام است. بازیکن در ابتدای هر نبرد قهرمان خود را از بین شخصیت‎های موجود در قالب تصاویر بر روی کارت و بر اساس توانایی منحصر‎به‎فرد هر یک انتخاب می‌کند. تشکیل گروهی متعادل از قهرمانان ضرورت دارد تا برد بازیکن تضمین شود. پیروزی در نبردها امتیازاتی را برای بازیکن به همراه خواهد داشت که او می‎تواند از امتیازات به‎دست‎آمده برای ارتقای شخصیت‎های خود استفاده کند. نیمی از بازی استراتژیک و نیمی دیگر بر مبنای نبرد با حریفان است. بازیکن تنها عهده‌دار قسمت استراتژیک برای انتخاب بهترین قهرمانان است و نبرد به صورت خودکار انجام می‎شود. خشونت کارتونی نبردها و تصاویر کوچک بازی تا حدی از انتقال محتوای خشن به بازیکنان کاسته است. تمامی شخصیت‎های خانم بازی پوشش نامناسب دارند. محیط گفت‎وگو نیز میان کاربران قرار دارد که گاهی در آن از لغات نامناسب استفاده شده است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی آن را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 2.1.227 iOS در تاریخ 99/04/11 نوشته ‎شده است.

    کیفیت

    شخصیت‎های متنوعی با پوشش‎های متفاوت در بازی وجود دارند که کوچک بودن طراحی شخصیت‎ها مانع از برجسته شده جزئیات بازی شده ‎است. تصاویر پشت‎زمینه‎ی بازی در مراحل مختلف تغییر خواهد کرد. ضربات شمشیر و دیگر سلاح‎ها نوری مشابه با لیزر از خود به جای می‎گذارند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    جهت خرید درون برنامه و در اختیار داشتن امکاناتی نظیر قهرمانان قوی‎تر پرداخت مبالغی از 1.39$ تا 139.99$ نیاز است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    دسترسی به اینترنت برای انجام این بازی لازم است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۲.۱.۲۲۷
    واحد پول رایگان
    ناشر uCool, Inc
    سال انتشار ۲۰۱۹
    ارز رایگان