Home Design Makeover

thumbnail
۸ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

جمع‎آوری سکه بیشتر با حل پازل‎ها برای طراحی اتاق‎های جدید برای مشتریان

سال: 2018
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    کودکان می‎توانند در قالب پروژه‎ها اتاق‎های رؤیایی خود را طراحی کنند و ظاهری ایده آل از خانه یا محل کار موردعلاقه خود بسازند. باز بودن دست بازیکنان در ساخت محیط موردعلاقه‌ی خود، برقراری ارتباط با بازی را آسان کرده است.
    توضیحات ابتدایی بازی به‌وضوح روش کار با بخش‎ها و هدف بازی را مشخص می‎کند. چالش مربوط به دشواری پازل‎ها در بخش ترکیب حداقل سه رنگ مشابه به‌مرور افزایش می‎یابد و کار را برای بازیکنان کم‌تجربه دشوار خواهد کرد. البته محدودیتی در تکرار مراحل وجود ندارد.
    در این بازی کودکان و نوجوانان باید بتوانند در تعداد حرکات محدود پازل را حل کنند و به هدف خواسته‌شده دست یابند و در این مسیر باید از قدرت تفکر حل مسئله خود استفاده کنند و با یافتن راه‎های جدید آن را تقویت کنند. همچنین برای ساخت خانه‎ای زیبا و اتاق‎های مدرن، نیاز به استفاده از خلاقیت و نوآوری در چیدمان و انتخاب رنگ‎ها است و به‌مرور با ایجاد طرح‎های جدید تقویت می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    هدف در این بازی طراحی مدرن منازل و محل کار مشتریان است. کودکان و نوجوانان بعد از گرفتن پروژه‎های طراحی داخلی، با ترکیبی از لوازم قدیمی مواجه می‎شوند که با تغییر ظاهر آنها یا برداشتنشان، زمینه‎‎ی ساخت دکور جدید و مدرن را فراهم می‎کنند. برای ایجاد تغییرات چه از نوع تخریبی چه از نوع خریدنی، نیاز به سکه درون برنامه است که از راه بازی در پازل‎ها و رسیدن به اهداف آن به دست می‎آید. پازل‎های با ترکیب حداقل سه رنگ مشابه حل می‎شوند و در پایان هر پازل سکه‎های درون برنامه افزایش می‎یابد. کودکان و نوجوانانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند می‎توانند داستان‎های کوتاه و مکالمات مرتبط با هر پروژه را مطالعه کنند تا با حس تعلق بیشتری به ایجاد تغییرات با توجه به سلیقه خود بپردازند، اما نداشتن سواد کافی برای مطالعه متن انگلیسی ارائه‌شده، اختلالی در استفاده از برنامه ایجاد نمی‎کند. تفکر خلاقانه بازیکنان به ساخت محیط‎های جذاب‎تر و دل‌نشین کمک می‎کند و نمایش ویدیوی آخر کار، حس رضایت‎مندی را در بازیکنان ایجاد می‎کند. پازل‎ها و اهداف بسیارشان ممکن است بازی را به‌مرور برای کودکان کم سن طاقت‎فرسا کند و مانع از ادامه بازی شود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 1.6.5 Android در تاریخ 97/08/07 بعد از اتمام دو پروژه نوشته‌شده است.

    کیفیت

    طراحی ساده و با کیفیت بالای تصاویر بازی، استفاده از این برنامه را لذت‎بخش کرده است. موسیقی کلاسیک زمینه‏‎ای در کنار رنگ‎های محو و روشن باعث تقویت فضای آرامش‎بخش بازی شده است تا به خلاقیت و نوآوری کودکان نیز کمک کند. ترکیبات از پیش تعیین شده‎ی وسایل، دشواری بازی را کاهش داده است و در کنار آن قدرت انتخاب رنگ و طرح لوازم، تنوع را به ساختار بازی افزوده است. شخصیت‎های اصلی زن و مرد طراح هستند که با ظاهر ثابت نمایش داده‌شده‌اند و سایر شخصیت‎ها متناسب با پروژه تغییر می‎کنند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای افزایش جواهرات بسته‎های خرید درون برنامه در قیمت‎های 0.99 دلاری تا 99.99 دلاری ارائه می‎شوند.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۱.۶.۵
    حداقل نیازمندی اندروید ۶.۰ یا بالاتر
    سال انتشار ۲۰۱۸