Hypermarket 3D

thumbnail
۷ سال به بالا
۵ تا ۷ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

انجام برخی از فعالیت‎ها در یک هایپرمارکت در قالب پازل

سال: 2020
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    ترکیب محتوای آموزشی بازی با مسئولیت مدیریت هایپرمارکت و فضای رنگارنگ آن می‎تواند در برقراری ارتباط بهتر کودک با بازی مؤثر باشد.
    بازی کنترل بسیار ساده‎ای دارد و به راحتی برای کودکان قابل انجام است. در جریان بازی تأکیدی بر محتوای قابل آموزش وجود ندارد بنابراین همراهی والدین با کودک جهت آموزش مفاهیم ارائه شده لازم است. فیلم‎های تبلیغاتی در بازی وجود دارد.
    کودک در این بازی در قالب وارد کردن قیمت آیتم‎ها به صندوق با اعداد متفاوت آشنا می‎شود. مهارت شناختی کودکان با حل پازل‎هایی مثل قرار دادن اشیای مشابه در کنار یکدیگر تقویت می‎شود. حل پازل‎های بازی می‎تواند مهارت تفکر حل مسئله را در کودکان بهبود بخشد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازی در یک هایپرمارکت انجام می‎شود و بازیکن فعالیت‎هایی مثل تمیز کردن محیط، جمع کردن چرخ‎های خرید، صندوقداری و مرتب کردن قفسه‎ها را انجام خواهد‎ داد. فعالیت‎های بازی در قالب پازل در اختیار کودک قرار می‎گیرد و تمرین خوبی جهت شناخت اعداد و اشیا در کودکان محسوب می‎شود. اگرچه بازی مفهوم خوبی دارد اما محتوای آموزشی قابل انتقال اندک است. مراحل بازی بسیار مشابه طراحی شده‎اند و پس از اتمام مراحل ابتدایی، حل پازل‎های مراحل بعدی برای کودکان چالشی به همراه نخواهد ‎داشت. با انجام هر یک از فعالیت‎های بازی کودک امتیازاتی کسب می‎کند که توسط آن‎ها می‎تواند برخی از آیتم‎های بازی مانند میوه و گوشت را از قفل خارج کند و بر محتویات هایپرمارکت خود بیفزاید. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی آن را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 1.4 iOS در تاریخ 99/04/11 نوشته ‎شده است.

    کیفیت

    فضای بازی به همراه شخصیت‎های کودکانه و تمامی محتویات یک هایپر مارکت مانند میوه‎ها، محصولات گوشتی و نوشیدنی‎ها به صورت سه‎بعدی طراحی شده‎اند. مراحل تکراری بازی می‎تواند موجب خسته شدن کودک از محیط بازی شود. بازی موسیقی متنی ندارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    جهت حذف تبلیغات پرداخت مبلغ 3.99$ لازم است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    دسترسی به اینترنت برای انجام این بازی لازم نیست اما بازیکن می‎تواند با اتصال به اینترنت و تماشای فیلم‎های تبلیغاتی در بازی مقدار امتیازات خود را افزایش دهد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۴
    واحد پول رایگان
    ناشر Suji Games OU
    سال انتشار ۲۰۲۰
    ارز رایگان