Infinite Pool

thumbnail
۸ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

تلفیق بازی‎های بیلیارد و گلف با نگاه خریدوفروش

سال: 2018
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در این بازی درک روش انجام بازی و تسلط پیدا کردن در آن به‌خصوص برای کودکان کم سن بسیار متفاوت خواهد بود، زیرا که نشانه‎گیری‎ها با افزایش موانع به‌مرور دشوارتر می‎شود. بازیکنان تنها با تمرین کردن و شناسایی نقاط کلیدی در هر مسابقه می‎توانند کم‎کم شکست‎هایشان را کاهش دهند و مسیر طولانی‎تری را طی کنند.
    کودکان و نوجوانان با استفاده از این برنامه با اصول اولیه‎ی ورزش‎های گلف و بیلیارد آشنا می‎شوند. آنها مهارت‎هایی همچون نشانه‏‎گیری و توجه به علائم محیطی را می‎آموزند و تمرین می‎کنند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    در این بازی کودکان و نوجوانان چندین هدف را به‌صورت هم‎زمان دنبال می‎کنند. هدف اصلی انداختن توپ بیشتر داخل سوراخ‎ها و کسب فرصت ضربه زدن بدون از دست دادن توپ اصلی است. بازیکنان با کشیدن انگشت بر روی صفحه و نشانه‎گیری دقیق، ضربه‎ی خود را می‎زنند و در زمان نیاز با ضربه زدن ناگهانی بر روی صفحه‎ی نمایش، توپ اصلی را از حرکت باز ‎می‎دارند. اهداف فرعی این بازی گسترش مجموعه کلاه‎ها در فروشگاه و فروش بیشتر برای رسیدن به سکه‎ی بیشتر است. سکه‎ها و الماس‎ها، بیشتر جنبه‎ی انگیزشی دارند و عاملی برای ادامه بازی بعد از باخت به علت تمام شدن تعداد ضربات یا افتادن درون سوراخ به شمار می‎آیند. طراحی با کیفیت بالای گرافیک بازی و موسیقی متن شاد آن ازجمله عوامل انگیزشی دیگر این بازی‎ محسوب می‎شوند، اما نبود خلاقیت و چالش‎های متنوع و آغاز بازی از نقطه شروع بعد از هر بار باخت، مانع از طولانی شدن وابستگی کودکان و نوجوانان به محتوای ارائه‌شده می‎شود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 1.4.3 iOS در تاریخ 97/05/13 بعد از عبور از شش سطح و باز کردن 4 کلاه جدید نوشته‌شده است.

    کیفیت

    شخصیت‎های توپی بازی به‌منظور افزایش جذابیت ظاهری طراحی‌شده‌اند که همانند موجودات زنده احساساتشان را در زمان ضربه زدن در چهره‎شان نمایش می‎دهند. طراحی تصاویر بسیار دقیق و با رنگ‎های شاد و روشن شکل‌گرفته است و موسیقی شاد و یکنواخت متن بازی، محیط مفرحی را برای بازیکنان ایجاد کرده است. دقت طراحی و ضربات بسیار بالا بوده که با گرافیک بسیار خوب بازی هم‎خوانی دارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    پیشنهادهای ویژه و بسته‎های خرید درون برنامه تنها برای افزایش سکه و خرید یا به‌روزرسانی کلاه‎ها بوده و در جریان اصلی بازی نقش چندانی ندارند.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۴.۳
    سال انتشار ۲۰۱۸