Jungle Adventures 2

thumbnail
۱۰ سال به بالا
۷ تا ۱۰ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

باز پس گرفتن میوه‌های دهکده از پیرمرد بدجنس

سال: 2016
    بررس برنامه: حامد داوری

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    کودک در این بازی در کنار رقابت وظیفه‌ی پس گرفتن اموال و دوستان خود را دارد که تأکیدی بر حس انسان‌دوستی و رفاقت دارد.
    ساده بودن منوی اولیه و همچنین نشان دادن داستان در اولین ورود به بازی استفاده و درک محتوای آن را آسان کرده است.
    کارتونی بودن هیولاها و شخصیت‌ها تا حدود بسیاری از ترس بازی کاسته است اما همچنان به‌وضوح دندان‌تیز شخصیت‎های بدجنس نمایش داده‌شده و هیجان بالای بازی با نوعی اضطراب ناشی از نجات دوستان تلفیق‌شده است.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    داستان از آنجایی آغاز می‎شود که شخصیت اصلی (بازیکن) در دهکده‌ای مملو از درختان میوه زندگی می‌کند. ناگهان پیرمردی بدجنس به همراه دستیاران خود (موش‌ها) به دهکده حمله کرده و میوه‌های این دهکده را می‌دزدند. بازیکن وظیفه دارد تا به کمک دوستان خود (که در طول بازی تحت عنوان جایزه داده می‌شوند) میوه‌های خود را باز پس بگیرید. شخصیت‌های دشمن جهت مبارزه در هر مرحله بسته به پس‌زمینه‌ی بازی متفاوت است. برای مثال در دریا دشمنان کوسه‌ها و ماهی‌ها، در هنگام غروب جغدها و در جنگل حلزون و موش است. در بعضی مراحل بازی دشمنان درواقع دوستانی‎اند که توسط پیرمرد به غول‌های بزرگ تبدیل‌شده‌اند و با مبارزه باید آنها را به حالت اول خود بازگرداند. در طول بازی کودک از ابزارهایی همانند سنگ در جنگل و یا توپ‌های برفی در قطب استفاده می‎کند. به علت کارتونی بودن شخصیت‌ها، محتوای ترسناک بازی کمرنگ شده و بیشتر جنبه‎ی مبارزه‎ای به خود گرفته است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 98/01/18 نوشته‌شده و برمبنای نسخه Android 16.3 است.

    کیفیت

    تصویرگری و گرافیک بالای پس‌زمینه‌ها و همچنین به کار بردن شخصیت‌های مرتبط با طرح متن بازی و موسیقی دل‌نشین همگی جذابیت و سرگرمی بازی را دوچندان کرده است. شخصیت‎پردازی‎ها با نگاهی به شخصیت‎هایی همچون تارزان و پسر جنگل به تصویر کشیده شده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در صفحه‌ی اولیه‌ی و همچنین در بین مراحل بازی تبلیغ بازی‌ها دیگر انجام می‌شود.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    برای اجرای بازی به اینترنت نیازی نیست، اما برای بعضی خریدهای درون برنامه باید آنلاین بود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۱۶.۳
    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    سال انتشار ۲۰۱۶