Learning tables is fun

thumbnail
۱۰ سال به بالا
۵ تا ۱۰ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

آموزش چهار عمل اصلی ریاضیات به کودکان

سال: 2011
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    بازی با محاسبه‌ی پاسخ سوالات و کشیدن اعداد توسط انگشت کودک بر صفحه انجام می‎شود. بازی سه سطح دشواری دارد که درجات بالاتر دشواری شامل محاسبات پیچیده‎تری است (به طور مثال جمع اعدادی که پاسخ آن عددی دورقمی خواهد شد) و می‎تواند برای کودکان چالش بر‎انگیز باشد.
    کودک در جریان بازی با روشی ساده چهار عمل اصلی در ریاضیات را خواهد آموخت که می‎تواند علاوه بر تمرین مفاهیم آموزش داده شده در مدارس کمک خوبی جهت توسعه‌ی ذهنی در کودکان باشد. با توجه به انگلیسی بودن اعداد، همراهی والدین با کودک جهت آموزش مفاهیم و ترجمه لازم است.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    کودک در این بازی توسط اشکال و اعداد، چهار عمل اصلی در ریاضیات را خواهد آموخت. با انتخاب هر یک از آموزش‎های مربوط به جمع، تفریق، ضرب و تقسیم تصویری به همراه اعداد از صفر تا نه و همچنین سوالات ریاضی نمایش داده می‎شود که کودک با محاسبه پاسخ هر یک از سوالات و قرار دادن پاسخ صحیح بر جایگاه مورد نظر، مرحله را به پایان می‎رساند. جهت درک بهتر مفاهیم از اشکال ساده‎ای همچون میوه‎های گوناگون نیز بهره ‎گرفته شده ‎است. آموزش‎های مربوط به جمع و تفریق به صورت رایگان و آموزش‌های ضرب و تقسیم با پرداخت مبلغی در دسترس کاربران قرار می‎گیرد. این مجموعه می‎تواند کمک خوبی جهت آموزش مفاهیم ابتدایی ریاضی به کودکان در سنین قبل از دبستان باشد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی آن را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 2.0 iOS در تاریخ 98/01/12 نوشته شده است.

    کیفیت

    بهره‎گیری از اعداد با فونت درشت، امکان انجام چندین باره هر مرحله و همچنین استفاده از اشکال متفاوت در آموزش‎ها، محیط مجموعه را تبدیل به محیطی دلپذیر و کاربردی کرده ‎است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    جهت در اختیار داشتن تمامی مجموعه پرداخت مبلغ 0.99$ لازم است. بخشی در صفحه‌ی ابتدایی بازی به معرفی دیگر محصولات ناشر اختصاص دارد.

    دنیای واقعی

    والدین می‎توانند برخی از مفاهیم ریاضی را با بهره بردن از اشیایی چون میوه‎ها به کودک خود آموزش دهند.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۲
    واحد پول رایگان
    ناشر Alexandre Minard
    سال انتشار ۲۰۱۱
    ارز رایگان