
۹ سال به بالا
در رامون، ستارههای یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجهها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان همراستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی میشود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید
دوچرخهسواری و گذر از پستیها و بلندیها برای ثبت رکورد و موفقیت در مسابقه
سال: 2017
بررس متن: حامد داوری
سنجهها
این بخش، مجموعه ای از سنجههای مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی میشوند، تعداد بولتها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه میتوانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجهها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
منوی بازی گزینههای زیادی داشته اما فونت و اندازهی آنها متناسب است. نحوهی انجام بازی آموزش داده میشود و بازیکن میتواند با کمی تمرین، عبور از پستی و بلندیها را برای خود آسان کند.
آنچه والدین باید بدانند
در بخش آگاهی والدین درباره کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشتهایم. همچنین به نکاتی اشاره میکنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.
در این بازی بازیکن در قالب مسابقهی دوچرخهسواری با حریف دیگر یا رکوردهای قبلی خود (در قالب حریف فرضی) مسابقه میدهد. بازی از حدود 30 مرحله مختلف در مکانهایی مثل استادیوم یا جنگل با پستی و بلندیهای گوناگون تشکیلشده است. با پیروزی در هر مرحله بسته به نوع مرحله شمش طلا، اسکناس یا کپسول نیتروژن جایزه داده میشود. بازیکن میتواند با استفاده از جوایز، لباس و دوچرخهی خود را تغییر دهد. طراحی بازی به شکل دو بعدی است و حرکت روبهجلوی به صورت خودکار انجام میشود اما بازیکن باید با دو فلش بالا و پایین کنار صفحه تعادل دوچرخه را حفظ کند تا در پستی و بلندیها بتواند از حریف خود پیشی بگیرد. در بعضی از مراحل بازیکن میتواند با استفاده از کپسولهای نیتروژن سرعت خود را بهطور چشمگیری افزایش دهد که هیجان بازی را به شکل ناگهانی افزایش میدهد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 98/09/15 نوشتهشده و برمبنای نسخه iOS 2.1.2 است.
کیفیت
بازی به صورت دو بعدی است و پسزمینهها و تصاویر بازی به سبک واقعی طراحیشدهاند. موسیقی در حین بازی پخش نمیشود اما صداگذاریهای انجامشده مثل صدای دوچرخهسوار و صدای برخورد با موانع به گوش میخورد.
مصرف گرایی
مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی مصرفگرایانه را تشویق کند.
این بازی دارای خرید درون برنامهای است. برای باز شدن بعضی دوچرخهها تبلیغاتی به نمایش گذاشته میشود.
حریم خصوصی
تمامی اقدامات و استراتژیهایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفادهی افراد نادرست انجام داده میشوند و همچنین نوع دسترسیهایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار میگیرد.
برخی از مسابقات به صورت آنلاین اجرا میشود.
مشخصات برنامه
حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
نسخه تست شده روی iOS ۲.۱.۲
سال انتشار ۲۰۱۷