
۷ سال به بالا
در رامون، ستارههای یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجهها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان همراستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی میشود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید
پرش از موانع مختلف در دنیای بدون رنگ برای ثبت رکورد
سال: 2016
بررس متن: نیلوفر غیبی
سنجهها
این بخش، مجموعه ای از سنجههای مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی میشوند، تعداد بولتها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه میتوانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجهها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
تنها عملیات تحت اختیار بازیکن پرش شخصیت است و هیچ کنترلی بر روی سرعت یا جهت حرکتی ندارد. متناسب با اینکه بازیکن چقدر با سبک بازی آشنا باشد و سرعت بالایی در واکنش نشان دادن داشته باشد میتوان بازی را دشوار یا آسان در نظر گرفت.
شخصیت اصلی با برخورد به تیغههای سیاه، موجودات متحرک عجیب، گلولههای توپ و موراد دیگر نابود میشود. بعد از نابودی بازی مجدداً از ابتدا آغاز میشود و نابودی شخصیت در دود کارتونی نمایش داده میشود.
آنچه والدین باید بدانند
در بخش آگاهی والدین درباره کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشتهایم. همچنین به نکاتی اشاره میکنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.
این بازی سیاه و سفید داستانی ندارد و شخصیت اصلی طبقات را یک به یک با سرعت مشخصی بالا میرود. وظیفهی بازیکن ضربه زدن در زمان مناسب برای انجام پرش است تا شخصیت اصلی به موجودات سیاه، تیغهها یا گلولهها برخورد نکند. برخورد با موارد ذکر شده به معنی نابوی شخصیت اصلی و شروع از طبقهی اول است. سکههای ارائه شده در بین طبقات برای ادامهی مسیر بعد از نابودی و خرید شخصیتهایی با ظاهر متفاوت است. قابلیت ویژه یا تنوعی در ساختار بازی وجود ندارد و مسیر طبقات به صورت یکنواختی تکرار میشود و تنها هدف بازیکن از ادامهی مسیر، شکاندن رکورد قبلی خود در تعداد طبقات طی شده است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخهی 1.0.1 iOS در تاریخ 98/11/15 نوشتهشده است.
کیفیت
گرافیک تصاویر کیفیت پایین و ظاهر پیکسلی دارد. هیچ رنگی در طراحی تصاویر استفاده نشده و همهی بخشها سیاه و سفید نمایش داده میشوند. موسیقی متن به سبک بازیهای کنسولی قدیمی طراحی شده است و هیچ هیجانی به محتوای یکنواخت و تکراری بازی اضافه نمیکند.
مصرف گرایی
مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی مصرفگرایانه را تشویق کند.
اتصال به اینترنت باعث پخش شدن تبلیغات در وسط بازی میشود که با پرداخت 3 دلار قابل حذف شدن است. بعد از نابودی بازیکن هم با سکههای داخل بازی هم با انتخاب ویدیوی تبلیغاتی میتواند از نقطهی نابودی بازی را ادامه دهد. سکهها از راه خرید درون برنامه و عبور از طبقات قابل دستیابیاند.
مشخصات برنامه
حداقل نیازمندی اندروید ۲.۳ یا بالاتر
نسخه تست شده روی iOS ۱.۰.۱
سال انتشار ۲۰۱۶