Magic Mansion

thumbnail
۷ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

پرش از موانع مختلف در دنیای بدون رنگ برای ثبت رکورد

سال: 2016
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    تنها عملیات تحت اختیار بازیکن پرش شخصیت است و هیچ کنترلی بر روی سرعت یا جهت حرکتی ندارد. متناسب با اینکه بازیکن چقدر با سبک بازی آشنا باشد و سرعت بالایی در واکنش نشان دادن داشته باشد می‎توان بازی را دشوار یا آسان در نظر گرفت.
    شخصیت‎ اصلی با برخورد به تیغه‎های سیاه، موجودات متحرک عجیب، گلوله‎های توپ و موراد دیگر نابود می‎شود. بعد از نابودی بازی مجدداً از ابتدا آغاز می‎شود و نابودی شخصیت در دود کارتونی نمایش داده می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی سیاه ‎و سفید داستانی ندارد و شخصیت اصلی طبقات را یک به یک با سرعت مشخصی بالا می‎رود. وظیفه‎ی بازیکن ضربه زدن در زمان مناسب برای انجام پرش است تا شخصیت اصلی به موجودات سیاه، تیغه‎ها یا گلوله‎ها برخورد نکند. برخورد با موارد ذکر شده به معنی نابوی شخصیت اصلی و شروع از طبقه‎ی اول است. سکه‎های ارائه شده در بین طبقات برای ادامه‎ی مسیر بعد از نابودی و خرید شخصیت‎هایی با ظاهر متفاوت است. قابلیت‎ ویژه یا تنوعی در ساختار بازی وجود ندارد و مسیر طبقات به صورت یکنواختی تکرار می‎شود و تنها هدف بازیکن از ادامه‎ی مسیر، شکاندن رکورد قبلی خود در تعداد طبقات طی شده است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 1.0.1 iOS در تاریخ 98/11/15 نوشته‎شده است.

    کیفیت

    گرافیک تصاویر کیفیت پایین و ظاهر پیکسلی دارد. هیچ رنگی در طراحی تصاویر استفاده نشده و همه‎ی بخش‎ها سیاه و سفید نمایش داده می‎شوند. موسیقی متن به سبک بازی‎های کنسولی قدیمی طراحی شده است و هیچ هیجانی به محتوای یکنواخت و تکراری بازی اضافه نمی‎کند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    اتصال به اینترنت باعث پخش شدن تبلیغات در وسط بازی می‎شود که با پرداخت 3 دلار قابل حذف شدن است. بعد از نابودی بازیکن هم با سکه‎های داخل بازی هم با انتخاب ویدیوی تبلیغاتی می‎تواند از نقطه‎ی نابودی بازی را ادامه دهد. سکه‎ها از راه خرید درون برنامه و عبور از طبقات قابل دستیابی‎اند.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۲.۳ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۰.۱
    واحد پول رایگان
    ناشر Nitrome
    سال انتشار ۲۰۱۶
    ارز رایگان