Math | Riddles and Puzzles Maths Games

بررس متن: پریا کنکاشور

9+ 7 تا 9 با همراهی والدین

شرکت در چالش‌های فکری برمبنای محاسبات ریاضی به‌صورت ذهنی

ناشر: Andrei & Aleksandr Krupiankou سال انتشار: 2017

Math | Riddles and Puzzles Maths Games

9+
7 تا 9 با همراهی والدین

شرکت در چالش‌های فکری برمبنای محاسبات ریاضی به‌صورت ذهنی

ناشر: Andrei & Aleksandr Krupiankou

سال انتشار: 2017

بررس متن: پریا کنکاشور

سنجه‌ها
جهان کودکی و نوجوانی
محتوای آموزشی
محتوای بومی و فرهنگی
ترس و خشونت
گفتار نامناسب
محتوای بزرگسالانه
سهولت استفاده

برای نمایش توضیحات هر سنجه روی آن کلیک کنید

جهان کودکی و نوجوانی
محتوای آموزشی
همه‎ی بازی‌ها به‌نوعی برای آموزش و تمرین مهارت‌های پایه ریاضی، افزایش سرعت عمل، بهبود محاسبات ذهنی ریاضی و تمرین چهار عمل اصلی ریاضی طراحی‌شده‌اند. همچنین انجام بازی‎ها همگی نیاز به تمرکز و دقت دارد که در جریان مراحل بازی‎ها تقویت می‎شود.
محتوای بومی و فرهنگی
ترس و خشونت
گفتار نامناسب
محتوای بزرگسالانه
سهولت استفاده
سازوکار همه بازی‎های این مجموعه ساده و قابل‌درک است و بازیکن در چگونگی انجام بازی‌ها دچار مشکل نخواهد شد؛ اما باید در نظر داشت که مراحل بازی رفته‌رفته دشوار می‌شوند. میزان تسلط بازیکن بر روی عملیات ریاضی پیش از شروع بازی بر روی سخت یا آسان پنداشتن محتوای ارائه‌شده تأثیر می‎گذارد. والدین برای شروع می‎توانند کمکی بسیاری به درک راحت‎تر محتوای بازی کنند، به‌خصوص اگر فرزندشان به‌تازگی با عملیات ریاضی آشنا شده است.
آنچه والدین باید بدانند

این یک بازی آموزشی با تمرکز بر روی مهارت‌های ریاضی و بهبود سرعت عمل ذهنی کودکان و نوجوانان است. در این بازی ۹ چالش مختلف وجود دارد که هرکدام به‌نوعی مهارت‌های محاسباتی و ذهنی بازیکن را به چالش می‌کشد. بازی اول، شبیه‎سازی بازی 2048 است. بازی دوم، تکمیل معادلات ساده‎ی چهار عمل اصلی ریاضی با محدودیت زمانی است که به‌مرور دشوارتر می‌شود. بازی سوم، ساختاری مشابه بازی قبل دارد، با این تفاوت که عملیات معادلات پیچیده‌تر بوده و ارقام و عملیات بیشتری را شامل می‌شود. بازی چهارم، به‌صورت صحیح و غلط انجام می‌شود و بازیکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید صحیح یا اشتباه بودن معادله را تشخصی دهد. در بازی پنجم بازیکن تمرین ریاضی مورد نظر خود را به ‌دلخواه انتخاب می‌کند و حتی می‌تواند بازه‎ی ارقام و همچنین زمان را تعیین کند و مهارت ریاضی مدنظرش را تقویت کند. بازی بعدی تمرین عملیات ضرب است. بازی هفت، مدل پیشرفته‎تر بازی سوم است. بازی هشتم، جهت افزایش تمرکز بوده و بازیکن باید در حداقل زمان ممکن شماره‌های خواسته‌شده را در جدول ارقام پیدا کند و رکورد خود را ثبت کند. درنهایت بازی آخر جهت تشخیص بزرگ‌تر و کوچک‌تر بودن دو عدد است. هیچ‌کدام از این بازی‎ها برنده یا بازنده ندارند و همگی برای افزایش رکورد شخصی طراحی‌شده‌اند. نسخه‎ی Android و iOS این بازی دو نا متفاوت دارند که هر دو در این بررسی آورده شده‎اند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‌ی Android 2.4.0 در تاریخ ۹۸/0۳/۱۹ نوشته‌شده است.

کیفیت

از آنجایی که بازی محتوای تمرینی و آموزشی دارد، طراحی و تصاویر جالب‌توجهی در آن بکار نرفته است. صفحه اصلی بازی بسیار ساده است و رنگ سفید و ظاهر یکنواختی دارد. همچنین هیچ موسیقی برای بازی در نظر گرفته نشده است.

مصرف گرایی

در بخش پایین صفحه‌نمایش، دائماً تبلیغاتی نمایش داده می‌شود.

حریم خصوصی

در صورت اجازه بازیکن، بازی به حساب کاربری گوگل وی دسترسی پیدا می‌کند.

جزئیات برنامه موبایلی
نسخه تست شده روی اندروید 2.4.0
حداقل نیازمندی اندروید متفاوت بر روی هر دستگاه
واحد پول رایگان
ناشر Andrei & Aleksandr Krupiankou
سال انتشار 2017