Merge Town

thumbnail
۷ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

ترکیب خانه‎های هم‎شکل برای کسب پول درون بازی

سال: 2017
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    روند شفاف و ساده‎ی بازی درکنار توضیحات شفاف داده شده در ابتدای آن هیچ گونه ابهامی را برای مخاطب باقی نمی‎گذارد. با ضربه بر روی جعبه‎ها، خانه تازه‎ای در صفحه قرار می‎گیرد و با ترکیب دو خانه هم‎شکل خانه‎ای بهتر ساخته می‎شود. ساختار صفحه ساده و خالی از هر گونه گزینه‎ی جانبی است ولی آمد‎وشد دائمی در بین دو زمین تمرکز را برهم می‎زند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی با جریانی تکراری از مجموعه بازی‎های idle به شمار می‎آید. بعد از وارد شدن جعبه در صفحه‎ی اصلی، با ضربه زدن بر روی آن خانه کوچکی جایگزین می‎شود و بازیکن با ترکیب دوبه‌دوی خانه‎های مشابه به ساخت خانه‎های بهتر و بزرگ‎تر می‎پردازد. با باز کردن جعبه و ترکیب خانه‎های هم‌شکل به‌صورت دوبه‌دو خانه‎ی بزرگ‎تر به وجود می‎آید. هر خانه به‌صورت مداوم پول یا سکه می‎دهد که با استفاده از آنها می‎توان خانه‎‎های بیش‎تر و در مراحل بالاتر خریداری کرد. بازی هیچ‌گونه چالشی ندارد و تنها رخدادهای بازی شامل ساختن خانه‎ تازه و یا اضافه کردن زمین به بازی است. دو نوع زمین در اختیار بازیکن قرار دارد که با رفت‌وآمد بین این دو به گسترش زمین‎ها و خانه‎های خود می‎پردازد و باعث سردرگمی بیشتر بازیکنان می‎شود. باوجود این‎که پیشرفت در بازی از ضریب مشخصی از اعداد پیروی می‎کند، ولی هیچ نوع آموزشی در این موضوع به کودکان و نوجوانان مخاطب بازی داده نمی‎شود. این بازی قابلیت سرعت بخشیدن با خرید درون برنامه دارد، اما به علت جریان آرام خود اجبار و نیازی در آن دیده نمی‎شود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 96/07/24 بر اساس نسخه 1.9.2 iOS نوشته‌شده است.

    کیفیت

    گرافیک بازی شامل رنگ‎های زنده و شاد بوده که عامل جذب بازیکن در نگاه اول است. موسیقی بازی تکراری و متناسب با ساختار بازی است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در مواقعی که ویدیو وجود داشته باشد با تماشای آن سرعت سکه گرفتن و تولید جعبه بالا می‎رود. در بخش پایین صفحه در کنار جعبه امکان خرید گزینه‎هایی همچون جعبه جادویی بیشتر وجود دارد که هر گزینه 1.99 دلار است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۵.۰ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۹.۲
    واحد پول رایگان
    ناشر Gram Game Limited
    سال انتشار ۲۰۱۷
    ارز رایگان