
دستیابی به تمام گونههای هیولایی داخل دریا برای تکمیل کتابچه توضیحی
سنجهها
آنچه والدین باید بدانند
هدف این بازی سرگرمی کودکان و نوجوانان با گردش در نقشه و پیدا کردن هیولاهای عجیب و جذاب است. محتوای بازی به جهت آموزش یا کسب مهارت طراحی نشده است، اما به علت ساختار اجرایی آن بازیکنان را تمرکز و دقت تشویق میکند. با شروع هر مرحله دایرهای در وسط آب ظاهر میشود تا مکان مناسب قرارگیری طعمه آبنباتی را مشخص کند. کودکان و نوجوانان با پیشبینی فاصله مکان مشخصشده از زمین طنابی طعمه را اندازه میزنند و با رها کردن انگشت خود طعمه را در آب قرار میدهند. در صورت قرارگیری طعمه در دایره هیولای زیرآب بهمرور به سطح آب نزدیک میشود و درنهایت توسط شکارچی گرفته میشود. هیچ نوع خشونت یا تصویر آزاردهندهای در حین گرفتن هیولا وجود ندارد. کودکان ممکن است در ابتدا این بازی را کسلکننده و طاقتفرسا بدانند زیرا که بردن در مراحل برایشان دشوار به نظر آید، اما با تمرین مراحل میتوانند در دنیای شگفتانگیز هیولاهای رنگی و متنوع وارد شوند و در محیط آرام بازی اوقات خوشی را سپری کنند. نوجوانان احتمالاً چالشهای بازی را ساده میبینند که عاملی برای از دست انگیزه به شمار میآید. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخهی 1.0 iOS در تاریخ 97/07/12 بعد از یافتن 8 هیولای اول نوشتهشده است.
کیفیت
باوجود مشخص نبودن شخصیت شکارچی داستان بازیکنان میدانند که داخل قایق کوچک روی آب فردی قرار دارد که با کمک به او هیولاهای بیشتری در دفترچه قرار میگیرند. برخلاف تصویری که ممکن است از هیولاهای زیرآب وجود داشته باشد در این بازی شخصیت و ظاهر هیولاها کاملاً فانتزی و گاهی خندهدار به تصویر کشیده شده است. بسیاری از هیولاها شبیه برخی از حیوانات در دنیای واقعی مانند گربه، مار یا ماهیاند. موسیقی متنی برای بازی در نظر نگرفته شده است، اما صدای حرکت آب و باد در پسزمینه حس آرامشبخشی را القا میکند که در ایجاد و حفظ تمرکز بازیکن نیز مؤثر است. گرافیک دو بعدی و با کیفیت نسبتاً خوب بازی از رنگهای متنوع ولی کدر تشکیلشده است.
مصرف گرایی
تبلیغات متعددی در صورت اتصال به اینترنت در میانه بازی نمایش داده میشوند که برای حذفشان امکان خرید درون برنامه 2.99 دلاری وجود دارد. همچنین برای ادامه بازی بعد از اتمام آبنباتها سکههای داخل بازی کاهش مییابد که با بستههای خرید درون برنامه قابل افزایش است.