Monster Fishing Legends

thumbnail
۸ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

دستیابی به تمام گونه‎های هیولایی داخل دریا برای تکمیل کتابچه توضیحی

سال: 2018
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    تنها راه کسب مهارت در این بازی تکرار مراحل و آزمون‎وخطا برای به دست آوردن طول مناسب طناب است. در برخی از مراحل هیچ راهی جز از دست دادن طعمه‎ها به جهت برآورد شدت فشار آب وجود ندارد که کار را دشوار می‎کند. کودکان کم سن ممکن است با شکست مداوم انگیزه به بازی را از دست بدهند ولی با توجه به مکان هیولا و شدت فشار آب به‌مرور می‎توانند تحلیل مناسبی از اندازه طناب به دست آورند.
    کودکان با گردش در نقشه بازی و کنکاش در دریاها هیولاهای عجیب و متفاوتی را کشف می‎کنند و دنیای شگفت‎انگیزی که در آن هیولاهای عاشق آب‎نبات رنگی برای خود می‎سازند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    هدف این بازی سرگرمی کودکان و نوجوانان با گردش در نقشه و پیدا کردن هیولاهای عجیب و جذاب است. محتوای بازی به جهت آموزش یا کسب مهارت طراحی نشده است، اما به علت ساختار اجرایی آن بازیکنان را تمرکز و دقت تشویق می‎کند. با شروع هر مرحله دایره‎ای در وسط آب ظاهر می‎شود تا مکان مناسب قرارگیری طعمه آب‎نباتی را مشخص کند. کودکان و نوجوانان با پیش‌بینی فاصله مکان مشخص‌شده از زمین طنابی طعمه را اندازه می‎زنند و با رها کردن انگشت خود طعمه را در آب قرار می‎دهند. در صورت قرارگیری طعمه در دایره هیولای زیرآب به‌مرور به سطح آب نزدیک می‎شود و درنهایت توسط شکارچی گرفته می‎شود. هیچ نوع خشونت یا تصویر آزاردهنده‎ای در حین گرفتن هیولا وجود ندارد. کودکان ممکن است در ابتدا این بازی را کسل‌کننده و طاقت‎فرسا بدانند زیرا که بردن در مراحل برایشان دشوار به نظر آید، اما با تمرین مراحل می‎توانند در دنیای شگفت‎انگیز هیولاهای رنگی و متنوع وارد شوند و در محیط آرام بازی اوقات خوشی را سپری کنند. نوجوانان احتمالاً چالش‎های بازی را ساده می‎بینند که عاملی برای از دست انگیزه به شمار می‎آید. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 1.0 iOS در تاریخ 97/07/12 بعد از یافتن 8 هیولای اول نوشته‌شده است.

    کیفیت

    باوجود مشخص نبودن شخصیت شکارچی داستان بازیکنان می‌دانند که داخل قایق کوچک روی آب فردی قرار دارد که با کمک به او هیولاهای بیشتری در دفترچه قرار می‎گیرند. برخلاف تصویری که ممکن است از هیولاهای زیرآب وجود داشته باشد در این بازی شخصیت و ظاهر هیولاها کاملاً فانتزی و گاهی خنده‎دار به تصویر کشیده شده است. بسیاری از هیولاها شبیه برخی از حیوانات در دنیای واقعی مانند گربه، مار یا ماهی‎اند. موسیقی متنی برای بازی در نظر نگرفته شده است، اما صدای حرکت آب و باد در پس‎زمینه حس آرامش‌بخشی را القا می‎کند که در ایجاد و حفظ تمرکز بازیکن نیز مؤثر است. گرافیک دو بعدی و با کیفیت نسبتاً خوب بازی از رنگ‎های متنوع ولی کدر تشکیل‌شده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    تبلیغات متعددی در صورت اتصال به اینترنت در میانه بازی نمایش داده می‎شوند که برای حذفشان امکان خرید درون برنامه 2.99 دلاری وجود دارد. همچنین برای ادامه بازی بعد از اتمام آب‎نبات‎ها سکه‎های داخل بازی کاهش می‎یابد که با بسته‎های خرید درون برنامه قابل‌ افزایش است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۴ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱
    واحد پول رایگان
    ناشر Play Flame
    سال انتشار ۲۰۱۸
    ارز رایگان