My Pretend Nature & Wilderness

thumbnail
۶ سال به بالا
۴ تا ۶ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

بازی با شخصیت‌ها و امکانات کارتونی در محیط‌های فانتزی

    بررس برنامه: پریا کنکاشور

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    بازی فضایی را برای تخیل آزادانه‌ی کودک فراهم کرده است تا با استفاده از امکانات موجود در صحنه‌ها خیال‌پردازی و بازی کند. او می‌تواند نقش‌های متفاوتی را قبول کند و خود را به جای فردی بگذارد که در بیابان مشغول گردش است یا با حیوانات متفاوت بازی می‌کند. قرار دادن خود به جای شخصیت‌ها می‌تواند حس هم‌ذات‌پندارانه‌ای را در کودک ایجاد کند و باعث شود تا ارتباط مؤثرتری با برنامه برقرار کند.
    بازی دستورالعمل خاصی را به بازیکنان خود ارائه نمی‌کند چرا که اساساً دستورالعمل خاصی برای اجرای آن وجود ندارد. هر کودک مطابق با میل خود و ابزارهایی که در صحنه‌ها قرار گرفته بازی خود را ساخته و در محیط‌های مورد علاقه‌ی خود سرگرم می‌شود. بهتر است والدین برای کودکان کم سن و سا‌ل‌تر خود توضیحاتی را در ابتدای کار با برنامه ارائه دهند و او را به گفتن داستان درباره‌ی مکان‌ها متفاوت، تشویق کنند.
    این بازی می‌تواند فضایی برای کودک ایجاد کند تا خلاقیت خود را پرورش دهد او می‌تواند با تمام عناصر کارتونی که در بازی می‌بیند، داستان‌پردازی کند و هر بار بازی جدیدی را برای خود خلق کند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی، شبیه‌سازی از مکان‌های تفریحی و طبیعی است که کودکان می‌توانند در آن‌ها سرگرم شده و بازی ‌کنند. پنج مکان مختلف در بازی دیده می‌شود که شامل فضایی مانند حیاط مهدکودک با تاب و کلبه‌ی بازی، فضای طبیعی آبگیر مانند با قایق، تیوپ‌های شنا، تا‌ب‌های درختی و درختان میوه، فضای کمپ مانند با چادر، آبشار، هیزم، آتش و حیواناتی مثل روباه، راکن و گوزن، محیط گلخانه مانند با انواع پرندگان و محیط کویر مانند با گوریل، فیل و ماشین‌ آفرود. در تمام این محیط‌ها جزئیات بسیار زیادی به کار رفته است و تمام اجزای آن‌ها متحرک هستند. علاوه بر محیط‌ها، سه فهرست هم وجود دارد که با لمس هر یک از آن‌ها تعداد زیادی کودک کارتونی با لباس، چهره، قد و اندام مختلف دیده می‌شوند. این کودکان کارتونی در واقع مانند عروسک‌های بازیکن هستند او می‌تواند هر یک از آن‌ها را در محیط‌ مورد علاقه‌ی خود قرار داده و با حرکت دادنشان بازی ‌کند. این کودکان کارتونی، پویا هستند و به طور مثال اگر گیتار به دستشان داده شود می‌نوازند، میوه از درخت می‌خورند، در آب شنا می‌کنند یا با ماشین آفرود بیابان‌گردی می‌کنند. کودک می‌تواند با رها کردن تخیل خود آزادانه در این محیط‌ها به صورت تک نفره یا با دوستان خود همزمان از یک دستگاه بازی کند و با خلاقیت خود داستانی برای خود بسازند و نقش‌های مختلفی را در آن ایفا کنند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‌شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‌ی1.8 Android در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۳۰ نوشته شده است.

    کیفیت

    بازی طراحی کودکانه و در عین حال با کیفیتی دارد. جزئیات بسیار زیادی هم در تصاویر به کار رفته که علاوه بر زیبایی باعث سرگرم‌کنندگی بیشتر آن شده است زیرا می‌توان بیشتر آن جزئیات را حرکت داد و به نوعی با آن‌ها بازی کرد. به طور مثال می‌توان با تاب، توپ و حتی حیوانات و پرندگان متنوع در صحنه‌ها تعامل کرد. از طرفی نمایش جزئیات دیگری مثل ریخته شدن برگ و میوه روی زمین، شیطنت جوجه‌تیغی‌ها و سنجاب‌ها، پرواز گاه به گاه پروانه‌ها و رشد کردن میوه روی درختان صحنه‌های زیبا و شادی را خلق کرده است. پویا شدن خیلی از بخش‌ها مانند شن بازی کردن کودکان کارتونی، دنبال کردن پروانه‌ها و شنا کردن در آب‌ها گوشه‌ای از دنیای کودکی را نشان می‌دهند تا کودکان بتوانند بهتر با محتوای بازی ارتباط برقرار کنند. گاهی اسب‌های تک شاخ نیز در صحنه ظاهر می‌شوند که فضای تخیلی را به بازی می‌بخشند موسیقی کودکانه و شادی در پس‌زمینه شنیده می‌شود.

    تصاویر و ویدیو‌ها

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    علاوه بر تبلیغات بسیاری که از سایر بازی‌های شرکت سازنده در صفحه‌ی اصلی دیده می‌شود در صورت اتصال به اینترنت تبلیغات ویدیویی نیز در بین مراحل نمایش داده می‌شود.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    در ابتدای بازی درخواست می‌شود تا با قوانین و مقررات حریم خصوصی آن موافقت شود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    واحد پول ریال
    ناشر Beansprites LLC
    طبقه بندی آموزشی
    ارز ریال