Mystery Manor: hidden objects

thumbnail
۱۳ سال به بالا
۱۰ تا ۱۳ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

رویارویی با چالش‌های مختلف در خانه‎ای اسرارآمیز برای حل کردن رازی عجیب

سال: 2018
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    معمایی بودن و تجربه‌ی پیروزی و شکست می‌تواند در جهان کودکی معنادار باشد.
    صحنه‌هایی از سیگار کشیدن در بازی توسط برخی شخصیت‌ها وجود دارد.
    سازوکار بازی توسط متن‌ها و پیکان‌های جهت‌دار، به بازیکن نمایش داده می‌شود. در ابتدای هر مرحله نیز مأموریت بازیکن به شکل متن نمایش داده می‌شود و گوینده‌ای نیز آن را می‌خواند که امکان قطع صدای گوینده در بخش تنظیمات وجود دارد. گستره کلمات استفاده‌شده در بازی وسیع است و نیاز به تسلط بر زبان انگلیسی را بیشتر می‎کند
    بازیکن با ریزبینی خود به حل معماها می‌پردازد و به بالا رفتن انعطاف‌پذیری ذهن و قدرت تمرکز او کمک خواهد شد. تفکر حل مسئله نیز در جریان بازی تقویت می‎شود.
    موسیقی رازآلود بازی حس هیجان مضاعف را به بازیکن القا می‌کند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازی در خانه‎ای بزرگ و پررمزوراز شکل‌گرفته است که صاحب‌خانه طی اتفاقی اسرارآمیزی ناپدیدشده است و بازیکن در نقش کارآگاه وارد خانه می‌شود. پیامی از طرف مرد گمشده گذاشته‌شده است که تنها سر نخ بازیکن است و باید از طریق همین پیام مرد گم‌شده را پیدا کرد. در طی مسیر، بازیکن با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود و با حل کردن پازل‌ها و پیدا کردن اشیای مخفی که شامل طیف گسترده‌ای از اشیا و حالت‌های مختلف کلمات، سایه‌ها، پدیده‌ها و اشکال فلکی می‎شود، اتاق‌های دیگر خانه را کشف و قفل آنها را باز می‌کند. بازی‌های کوتاه دیگری در کنار بازی اصلی وجود دارند که حل کردن آنها باعث بیشتر شدن امتیاز بازیکن می‌شود. کاوش در این محیط معماگونه و پیدا کردن اشیاء، قدرت تفکر و تمرکز کودکان و نوجوانان را به چالش می‎کشد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 2.291.0 iOS در تاریخ 25/04/98 نوشته‎شده است.

    کیفیت

    اتاق‌های خانه، اشیا و شخصیت‌ها بسیار متنوع و با جزییات زیبا و دقیق طراحی‌شده است که با داستان زیبا و کارآگاهی بازی کاملاً مطابقت دارند. موسیقی متن نیز حس معماگونه‌ای را القا می‌کند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    بعد از انجام هر مأموریت بازیکن سکه و الماس‌هایی به دست می‌آورد که از آنها می‌تواند برای تهیه‎ی وسایل کمکی در جهت حل معماها مانند قطب‌نما و لیزر و همچنین مواد خوراکی متفاوت استفاده کند. بازیکن امکان در اختیار داشتن وسایل کمکی را با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی نیز دارد و نیز می‌تواند با پرداخت حداقل 1.39$ و حداکثر 139.99$ مقادیر مختلفی از سکه و الماس‌ها را خریداری کند.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    در شروع، بازی لینک فیس بوک خود را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۲.۲۹۱.۰
    واحد پول رایگان
    ناشر Game Insight UAB
    سال انتشار ۲۰۱۸
    ارز رایگان