Oh! Sushi

thumbnail
۵ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

ترکیب مواد غذایی برای تولید سوشی‎های عجیب و متنوع

سال: 2016
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    انجام بی‎هدف بازی بسیار ساده و البته خلاقانه است، اما برای برآورده کردن درخواست مشتریان به‌صورت صحیح کودکان باید به محتویات درخواستی دقت کنند که گاهی شناسایی آن‎ها در بین مواد غذایی متنوع دشوار است.
    کودکان با ساخت سوشی‎های جدید خلاقیت خود را تقویت می‎کنند و با درست کردن برخی مواد غذایی مانند ماهی آشنا می‎شوند.
    برخی از مواد غذایی مانند سُس‎ها به علت مزه بسیار تندشان باعث عصبانیت و فریاد زدن مشتریان می‎شود که چهره‎های خشنی به خود می‎گیرند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازی سوشی با هدف تقویت قدرت خلاقیت کودکان پیش از دبستان و دبستانی طراحی‌شده است. در این بازی آشپز که یک اردک است با کمک کودک به پختن و درست کردن سوشی موردعلاقه مشتریان می‎پردازد. کودکان در این بازی ماهی را می‎بُرند، پوستش را جدا می‎کنند، قطعه‌قطعه می‎کنند، مواد جانبی مانند آووکادو یا تخم ماهی اضافه می‎کنند و درنهایت برخی از غذاها را با سُس تزئین می‎کنند. کودکان در کنار دقت به نیاز مشتری برای آماده‎سازی سفارش، می‎توانند با ترکیبات مختلف مواد غذایی یک سفارش جدید و خاص بسازند، اما باید توجه داشته باشند که عدم رضایت مشتری از غذا باعث ناراحتی و گاهی عصبانیتش می‎شود. تنها عامل نوآورانه بازی در خلاقیت کودکان قرار دارد و هیچ تغییری در جریان بازی برای ایجاد تنوع طراحی نشده است. استفاده از تمام مواد غذایی داخل بازی مستلزم خرید درون برنامه است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه 1.9 iOS در تاریخ 97/04/10 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    گرافیک بازی به‌صورت دو بعدی و از ترکیب‎های رنگی به‌هم‌ریخته تشکیل‌شده است. هیچ نظمی در طراحی، رنگ‎ها و جزئیات تصویری وجود ندارد و شلوغی بیش‎ازحد و بدون الگوی تصویر باعث حواس‎پرتی می‎شود. موسیقی متن تکراری و یکنواخت است و صداهای ناراحتی یا خوشحالی مشتریان در کنار کار با لوازم آشپزی مانند خرد کردن و سرخ کردن به گوش می‎رسد. شخصیت‎ آشپز یک اردک به‌ظاهر عصبانی و بی‎حوصله است که به سرعت غذا درست می‎کند تا مشتریان بعدی به رستوران بیایند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    مواد غذایی جدید با خرید درون برنامه 1.99 دلاری در دسترس قرار می‎گیرند.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۴ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۹
    واحد پول رایگان
    ناشر Smart education
    سال انتشار ۲۰۱۶
    ارز رایگان