Ping Pong King

thumbnail
۹ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

رقابت با قهرمانان و سازندگان بازی، برای گرفتن عنوان پادشاهی پینگ‌پونگ

سال: 2018
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    حرکات بازی به جهت‎های راست و چپ محدود است، اما باوجود سرعت‌بالا و تغییر جهت ناگهانی حریف، بردن کمی چالشی می‎شود. گزینه‎های بازی و ساختار طراحی آنها هیچ پیچیدگی ارائه نمی‎کند.
    این بازی در بهبود تمرکز و دقت کودکان و نوجوانان مؤثر است و با تکرار بازی‎ها قدرت عکس‎العمل و تیزبینی کودکان نیز تقویت می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    برای رسیدن به مقام پادشاهی پینگ‌پونگ کودکان و نوجوانان با ده شخصیت بازی رقابت می‎کنند و با برد از تک‌تک شخصیت‎ها امکان رقابت با سازندگان بازی را به دست می‎آورند. حرکات بازی ساده و با ضربه زدن به گزینه راست و چپ صورت می‎گیرد. موسیقی متن و گرافیک بازی به‌نوعی برای ایجاد شرایط آرام جهت تقویت تمرکز بازکنان طراحی‌شده‌اند. بازی مینیمال و در عین حال با حس رقابتی بالا برای اثبات قدرت عکس‎العمل شخصی است. برد در تمام مراحل نیازمند تکرار و مراحل یکنواخت بازی است و تنها جایزه ویدیوهای کوتاه انیمیشنی برای به اشتراک‌گذاری با دوستان است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.2 iOS در تاریخ 97/04/27 بعد از برد از 12 شخصیت اول نوشته‌شده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    تبلیغات بنری در پایین صفحه قرار دارد که برای حذف کردنشان امکان خرید بسته درون برنامه وجود دارد.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    لینک ارتباط با Facebook در منو کناری صفحه اصلی قرار دارد. بعد از برد و به دست آوردن Gif امکان به اشتراک‌گذاری با استفاده از شبکه‎های اجتماعی و پیام‎رسان‎های موجود بر دستگاه در اختیار قرار می‎گیرد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۲
    واحد پول رایگان
    ناشر Chien Ming Liang
    سال انتشار ۲۰۱۸
    ارز رایگان