
قرارگیری در داستان یک نوجوان و درک احساسات او با انجام بازی تعاملی
سنجهها
آنچه والدین باید بدانند
این بازی دربارهی احساسات یک دختر نوجوان است. دختر تنها با مادرش زندگی میکند و بیشتر اوقات به دلیل کار زیاد مادر، تنهاست. او در مدرسه شاگرد زرنگی است اما به خاطر علاقهاش به طراحی، دیگری تمرکزی برای خواندن درسهایش ندارد و افت شدیدی در تحصیلش میکند. هیچ کس حتی مادرش دلیل رفتار او را درک نمیکنند به همین خاطر روزی دختر با احساس تنهایی و غم زیادی از خانه بیرون میآید که ناگهان یک گربه میبیند. اما گربه عادی نیست بلکه او میتواند صحبت کند و تبدیل به یک پسر جوان شود گربه هم تنها است و هیچ کس را ندارد بنابراین به سرعت بین آنها احساس پذیرش و درک شدن شکل میگیرد. با ورود گربه به داستان، اتفاقهایی میافتد که باعث رشد دختر و شناخت هر چه بیشترش از خود میشود و او را تبدیل به انسان قویتر و شادتری میکند که قدر خود و خانوادهاش را میداند. داستانها گفتگو محور هستند و بازیکن میتواند از بین گفتگوهای از پیش تعیینشده انتخاب کند یا با اجزای بازی تعامل کند؛ مثل باز کردن در کابینت، خاموش کردن لامپ و خوردن غذا. علاوه بر داستان، بازیهای کوتاه زیادی مثل حل کردن پازل، دستهبندی کردن اشیا، تمرین دیکتهی کلمات انگلیسی هم در بازی وجود دارند. مصرفگرایی بازی زیاد است به طوری که برای دسترسی به هر بخش داستان باید تبلیغاتی دید یا خرید درون برنامه انجام داد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی آن را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخهی 1.4.0iOS در تاریخ1400/06/21 نوشته شده است.
کیفیت
داستان بازی به وسیلهی تصاویری که فریم به فریم نشان داده میشوند روایت میشوند. تصاویر و متن گفتگوها به هم کمک کردهاند تا بازیکن بتواند احساسات ناراحتی، آرامش و سردرگمی دختر را درک کند. او در ابتدا تنهاست و بازی این حس را با صحنههایی مثل تنهایی غذا خوردن نشان داده است. جریان بازی با انتخاب از بین گفتگوها جلو میرود تغییر در پاسخها تأثیر زیادی بر عاقبت داستان ندارند اما باعث میشوند تا بازیکن با داستان بیشتر درگیر شود و هیچ متنی از آن را از دست ندهد. با وجود نکات مثبت اما طراحی یکپارچه نیست به طور مثال گربهای در بازی وجود دارد که میتوان از آن نگهداری کرد و امتیاز بیشتر به دست آورد تصویر گربه هم کارتونی است هم تصویر یک گربهی واقعی یا وقتی دختر باید بازیهای کوتاه انجام بدهد ظاهرش تغییر میکند و تبدیل به یک دختر کوچک فانتزی میشود. موسیقی بازی ریتم ثابتی دارد و هماهنگ با اتفاقات داستان نیست.
مصرف گرایی
بازی مصرفگرایی زیادی دارد. دسترسی به هر بخش از داستان یا ایجاد هر تغییری نیاز به صرف امتیاز دارد که اگر بازیکن بخواهد با روند عادی بازی آنها را به دست بیاورد ساعتها طول خواهد کشید و در غیر این صورت باید تبلیغات زیادی را ببیند یا خرید درون برنامه انجام بدهد.
حریم خصوصی
استفاده از بازی نیاز به دسترسی به اینترنت دارد. میتوان با حساب کاربری اپل، توییتر یا فیسبوک وارد بازی شد.