Push Sushi

thumbnail
۱۰ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

پیدا کردن راه خروج با جابه‏‎جا کردن سوشی‎های در صفحه‎ی بازی

سال: 2018
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    کار با بازی و حرکت دادن سوشی‎ها پیچیدگی ندارد و به سادگی قابل‌درک است. دشواری بازی در یافتن ترتیب حرکت‎ها و ایجاد مسیر خروج است. درجه سختی متغیر بازی به بازیکنان اجازه می‎دهد تا در سنین مختلف از این بازی لذت ببرند.
    بستر بازی بر مبنای تفکر تحلیلی و حل پازل‎ها با استفاده از منطق بین مناطق خالی صفحه و اندازه‎ی سوشی‎ها قرار دارد. با تمرین مراحل و یافتن بهترین راه‎حل کودکان و نوجوانان مهارت‎های مرتبط با تفکر خلاقانه و تحلیلی را تقویت می‎کنند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    در ظرف سوشی بازیکن یک تکه ماهی به‌صورت اشتباهی قرار دارد و باید با جابه‎جا کردن سایر سوشی‎های داخل ظرف ماهی از سمت راست صفحه خارج شود. انجام این کار تنها با توجه به جهت حرکت سوشی‎ها و اندازه آنها ممکن است. برای هر بازی یک بهترین راه‎حل وجود دارد که در صورت یافتن آن امتیاز ویژه‎ای به بازیکن تعلق می‎گیرد. البته بهترین راه تنها راه‎حل در هر مرحله نیست و بازیکنان با تعداد حرکات بیشتر می‎توانند به راه‎حل‎های جدید نیز دست پیدا کنند. دشواری بازی در پنج سطح ساده، متوسط، پیشرفته، ماهر و استاد قرار دارد تا هر بازیکن بر اساس سلیقه و درجه سختی موردنظر خود را انتخاب کند. البته باید توجه داشت که به‌جز مجموعه مراحل ساده سایر مراحل با تعداد گل مشخص باز می‎شود که گل‎ها از طریق حل پازل‎ها به دست می‎آیند، اما این به معنای اجبار اتمام همه مراحل پیشین برای باز کردن مراحل بعدی نیست. تبلیغات در صورت قطع کردن اتصال به اینترنت نمایان نمی‎شوند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.0.2 iOS در تاریخ 97/05/07 بعد از کسب 35 گل نوشته‌شده است.

    کیفیت

    گرافیک دو بعدی و کارتونی بازی با شخصیت‎های سوشی ساخته‌شده است. شخصیت‎های بازی دست یا پا ندارند و تنها در شکل انواع سوشی رنگی و با چهره‎ای خواب‌آلود در طول صفحه حرکت می‎کنند. موسیقی متن بازی آرام و به‌صورت مقطعی اجرا می‎شود که به‌نوعی حس کنجکاوی و شادی را در شنونده به وجود می‎آورد. ساختار بازی همانند ظرف پر از سوشی طرحی شده است و تکه‎ای ماهی در ظرف اشتباه به‌جامانده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    تبلیغات در میانه بازی در صورت اتصال به اینترنت نمایش داده می‎شود و برای حذف کردنشان می‎توان 2.99 دلار پرداخت کرد. همچنین برای استفاده از راهنما در مراحل امکان خریداری بسته‎های کمکی وجود دارد.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    لینک ارتباط با Facebook در بخش تنظیمات بازی قرار دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید Push Sushi
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۰.۲
    واحد پول رایگان
    ناشر ZPlay Games
    سال انتشار ۲۰۱۸
    ارز رایگان