Push'em all

thumbnail
۹ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

هل دادن و پرتاب کردن شخصیت‎ها برای کسب امتیاز

سال: 2019
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    بازی کنترل خوبی دارد و تنها با ضربه زدن با انگشت بر صفحه‎ی بازی انجام می‎شود و آشنایی با سازوکار آن حتی برای بازیکنان تازه‎کار نیاز به زمان زیادی ندارد. با پیشروی در بازی سطح دشواری مراحل توسط افزایش تعداد شخصیت‎ها و پیچیده‎تر شدن مسیر بازی بالا می‎رود.
    هیچ گونه تصویری از خون یا جراحت در بازی نمایش داده نمی‎شود. شخصیت‎ها در نوع راه رفتن و صدا شبیه به زامبی‎ها هستند. تصاویری از آتش و پرتاب شخصیت‎ها از ارتفاع باعث ایجاد فضای اضطراب‌آور در بازی شده است که البته حالت کارتونی گرافیک بازی از نزدیک شدن محتوای ارائه‌شده به واقعیت جلوگیری می‌کند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازیکن سعی می‌کند با هدایت شخصیت خود در مسیرهای نسبتاً کم‎عرض و با استفاده از وسایل گوناگونی مثل قطعه چوب بزرگی شخصیت‎های که در مسیر او قرار دارند را از مسیر به پایین پرتاب کند و امتیازهای هر مرحله را به دست آورد. عوامل مانند برخورد بازیکن با شخصیت‎ها باعث باخت بازیکن و شروع مرحله از ابتدا می‌شود. چالش‎های متفاوتی مانند شخصیت‎های بزرگ‎تر یا سریع‎تر و امکانات کمکی برای بازیکن مانند پرتاب یکباره‎ی شخصیت‎ها نیز در بازی قرار دارد. در اصل این بازی از نوع idle (ضربه زدن مداوم با انگشت بر صفحه‎ی بازی) است و هیچ هدف آموزشی ندارد و تنها برای سرگرمی ساخته‌ شده است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎‎ی 1.10 iOS در تاریخ 98/11/6 نوشته ‎شده است.

    کیفیت

    بازی در محیط‎های متفاوتی مانند پشت‎بام یا پلی بر فراز دریا طراحی شده است اما شخصیت‎ها تنها از نظر رنگ و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند. صدایی مشابه با صدای زامبی‎ها در جریان بازی قرار دارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    فیلم‎های تبلیغاتی در بازی وجود دارد که برای حذف آن پرداخت مبلغ 3.99 $ نیاز است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    لینکی در فیس‎بوک با نام این بازی وجود دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱
    واحد پول رایگان
    ناشر VOODOO
    سال انتشار ۲۰۱۹
    ارز رایگان