Rotatic

thumbnail
۱۰ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

تبدیل تصویر به‌هم‌ریخته به تصویر اصلی با چرخاندن اجزای آن

سال: 2019
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    روش کار با بازی بسیار ساده است و کودک در همان مراحل ابتدایی به خوبی با آن آشنا می‎شود.
    کودک با تصاویر انواع حیوانات، گل‌ها و میوه‌ها مواجه می‌شوند و می‌توانند با کمک والدین با نام هرکدام و خصوصیات آنها آشنا شوند و بر دایره اطلاعات خود بیفزایند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی پازل گونه شامل چندین مرحله در بیست طبقه‌بندی متفاوت گل، میوه، چهره و … است. در هر مرحله الگو و تصویری به‌هم‌ریخته در قطعات مربع شکل (برگرفته شده از الگوی اصلی) در اختیار کودک قرار می‌گیرد، که با ضربه زدن بر روی قطعات مربع شکل و چرخاندن هرکدام به‌طور مستقل، آنها را در جهت صحیح و مطابق با الگوی اصلی قرار می‌دهد. پس از مشابه شدن تصویر با الگوی مورد نظر، کودک وارد مرحله‎ی جدید می‌شود. مراحل هر طبقه‌بندی در ابتدا آسان‎اند و به‌طور تصاعدی دشوار می‌شوند. این بازی به افزایش قدرت تمرکز کودکان کمک می‏کند و فرصتی برای آشنا شدن با نام و تصویر حیواناتُ میوه‎ها و گل‎ها است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 1.1 iOS در تاریخ 98/04/17 نوشته‎شده است.

    کیفیت

    طراحی طیف وسیعی از اشکال به‌صورت مینیمال است و استفاده از رنگ‌های ملایم موجب زیباتر شدن تصویرسازی بازی شده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    با گذراندن هر مرحله کودک الماس‌هایی در بازی به دست می‌آورد که با استفاده از آنها یا با پرداخت حداکثر 3.99$ می‌تواند مراحل بسته را از حالت قفل بیرون آورد. ویدیوهای تبلیغاتی بسیاری در بازی پخش می‌شوند که با پرداخت 2.99$ امکان حذف آنها وجود دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱
    واحد پول رایگان
    ناشر ROOTCRAFT OYUN TEKNOLOJILERI LIMITED SIRKETI
    سال انتشار ۲۰۱۹
    ارز رایگان