
۹ سال به بالا
۶ تا ۹ با همراهی والدین
در رامون، ستارههای یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجهها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان همراستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی میشود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید
خالی کردن دست از کارتهای بازی با انتخاب بهترین نوع حرکت
سال: 2018
بررس متن: حامد داوری
سنجهها
این بخش، مجموعه ای از سنجههای مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی میشوند، تعداد بولتها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه میتوانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجهها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
بعضی بخشهای بازی درقالب شرطبندی اجرا میشود.
در ابتدای بازی آموزشهای محدودی داده میشود اما به علت قوانین پیچیدهی بازی کمک والدین برای درک بهتر سازوکار بازی نیاز است.
وجود اعداد روی کارت و الزام داشتن ترتیب برای جور کردن دست و عمل جمع، می تواند به آشنایی بازیکن با مفاهیم ریاضی کمک کند. با توجه به هدف بازی که اتمام سریع تر کارتهای در دست است، بازیکن باید در جریان بازی از تفکر استراتژیک و حل مسئله استفاده کند.
آنچه والدین باید بدانند
در بخش آگاهی والدین درباره کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشتهایم. همچنین به نکاتی اشاره میکنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.
در این بازی کارتی بازیکنان یک سری کارت در اختیار دارند که روی آنها اعدادی با رنگهای قرمز، آبی، نارنجی و مشکی نقش بسته (گاهی بهجای عدد یک صورتک روی آن قرارگرفته) است. هر بازیکن باید با توجه به کارتهایی که در دست دارد بتواند سه کار را انجام دهد. 1) دو سری کارت سهتایی از اعداد پشت سر هم و یا مشابه بسازد، 2) یک دسته سهتایی که جمع اعداد روی آن به 30 برسد بسازد، 3) یک دسته چهارتایی از اعداد پشت سر هم و یا مشابه بسازد و در زمین مسابقه به نمایش بگذارد. اگر بازیکن هیچ یک از این کارتها با ویژگیهای گفتهشده را نداشته باشد، باید از کارتهای داخل بانک برداشته و به دست خود اضافه کند. هدف در بازی اتمام هرچه سریعتر کارتها است. کارتهایی که بهجای عدد، صورتک روی آنها طراحیشده میتوانند بهجای هر عددی استفاده شوند. هنگامیکه کارتها در زمین گذاشته میشوند تا آخر بازی باقی میمانند و بازیکنان میتوانند از کارتهای موجود در زمین برای ترتیب و چینش درست کارتهای بعدی که قرار است در زمین بگذارند، استفاده کنند. در صورت برنده شدن بازیکن سکههایی را دریافت میکند که میتواند از آنها برای حالت شرطبندی بازی استفاده کند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 98/07/28 نوشتهشده و برمبنای نسخه iOS 4.2.33 است.
کیفیت
طراحی بازی مشابه با بازیهای تختهای انجام شده است. موسیقی ملایمی در حین بازی اجرا میشود که لطمهای به تمرکز بازیکن وارد نمیکند.
مصرف گرایی
مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی مصرفگرایانه را تشویق کند.
در این بازی خرید درون برنامهای وجود دارد و به علت آنلاین بودن بعضی جالتهای بازی، تبلیغ بازیهای دیگر به نمایش گذاشته میشود.
حریم خصوصی
تمامی اقدامات و استراتژیهایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفادهی افراد نادرست انجام داده میشوند و همچنین نوع دسترسیهایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار میگیرد.
بعضی قسمتهای بازی بهصورت آنلاین اجرا میشود.
مشخصات برنامه
حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
نسخه تست شده روی iOS ۴.۲.۳۳
سال انتشار ۲۰۱۸